Laszlo Neogrady

sursa

Neogrady Laszlo,  s-a nascut in Budapesta, Ungaria, in anul 1896. A fost fiul artistului Anatal Neogrady si a studiat pictura la Academia de Arte Frumoase din Ungaria,  la clasa artistului Ede Ballo.
Din anul 1922, Laszlo Neogrady expus lucrarea sa de la galeriile de arta din Ungaria.
S-a specializat in pictura peisajelor, dintre care, in multe scene a descris padure in zapada. Aceste lucrari sunt foarte cautate si pot fi gasite in colectiile din intreaga lume.

Neogrady Laszlo, utilizand extins, tehnica impasto, in aceste lucrari creeaza un efect aproape tridimensional.

Artistul a murit in 27 august 1962.

Articol anterior

29 comentarii

  1. Peisaje de vis cu iernile de odinioara! Superb! 🙂
    Seara placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Ianuarie 2012

      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile, diverse. Foarte adevarat spui – sunt peisaje de vis.
      Asa ne-au intampinat azi dimineata zorii zilei, cu un strat gros de zapada. Era o atmosfera de vis.

      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc si eu, diverse! 🙂

      Apreciază

      • Ion Aglanetasu

         /  18 Iunie 2012

        Eu va multumesc mai moale

        Apreciază

        • Stefania

           /  18 Iunie 2012

          Bine ai venit, Ion Aglanetasu!
          Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. Esti binevenit oricand cu mult drag.
          O sara minunata iti doresc! 🙂

          Apreciază

  2. Picturile sunt superbe, parca ar fi fotografii! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Ianuarie 2012

      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile Cristi! Pe mine ma fascineaza! 🙂

      Asa este la noi acum, o zapada destul de mare si totul s-a imbracat in straie albe si stralucitoare. De dimineata ningea cu fulgi mari si pufosi si nu am putut rezista tentatiei „de-a ma prinde in dansul fulgilor de nea” si am ales sa merg la serviciu pe jos… iar pe cand am ajuns, eram plina de omat de parca era un om de zapada… Dar am simtit o mare bucurie in sufletul meu. M-am simtit copil.

      Iti multumesc tare mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc Cristi! 🙂

      Apreciază

  3. De-a dreptu impresionante aceste imagini si picturi , inca nu am auzit de Neogrady Laszlo, dar de acum inainte am sa i urmaresc cu interes creatiile.

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Ianuarie 2012

      Bine ai venit Dli! 🙂
      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile. Si eu am aflat despre artistul ungur, Laszlo Neogrady, abia zilele acestea, dar m-au impresionat foarte mult lucrarile sale si tehnica lui de lucru, astfel incat lucrarile sale au efect aproape tridimensional. Si imi face o deosebita placere sa le impartasesc si celor care trec pragul acestui coltisor.

      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit… O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  4. convietuire

     /  24 Ianuarie 2012

    Unde le găseşti? 🙂
    Frumoase… odihnitoare privirii.

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Ianuarie 2012

      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile, Oana. 🙂

      O, draga Oana, despre artist am aflat zilele acestea de la o colega. Stie ca ador picturile si mereu imi face cate o surpriza cu cate un artist despre care nu stiam ca exista. Asa am cautat mai multe lucrari de-ale lui Neogrady care m-au impresionat foarte mult, dar am ales picturi cu peisaje de iarna… si o sa mai revin cu alte lucrari ale sale. Eu ador pictura si asa am hotarat eu, ca aici in coltisorul meu sa fie prezenti mai multi artisti… pentru ca arta face bine sufletului meu si mi-e drag sa le admir lucrarile, chiar daca nu la multa lume le place acest lucru, pe mine ma incanta si aici ma simt bine…

      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc Oana! 🙂

      Apreciază

  5. Ce picturi minunate! Un artist foarte ataşat de natură, de frumuseţea ei. Mulţumesc frumos, Ştefania, pentru acest prilej de relaxare întru frumos! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Ianuarie 2012

      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile Alex si ca te relaxeaza… acelasi sentiment, ca si tine il nutresc si eu, cand le admir.
      Foarte adevarat spui Alex, cele mai multe lucrari ale artistului sunt inspirate din natura si atat de frumos a transpus peisajele pe panza, incat pur si simplu admirandu-le, simti ca te afli cu adevarat in acel loc de rai… asa simt eu.
      Si eu iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit… O seara minunata iti doresc Alex! 🙂

      Apreciază

  6. enjoy!
    weekend placut si seara linistita si armonioasa! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Ianuarie 2012

      Iti multumesc mult Adi pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Un week-end minunat si-o duminica linistita, insorita si armonioasa iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  7. superbe picturile prezentate de tine aici… se pot confunda cu usurinta, cu fotografiile!
    Pentru ca astazi a nins, am iesit sa ma bucur de zapada si acum, privind picturile lui Neogrady Laszlo parca am revazut plimbarea în parc! Parca ar fi reale!
    PS: sa ai o duminica minunata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Ianuarie 2012

      Ma bucur tare mult ca va plac picturile doamna Carmen si ma bucur mult ca aceste lucrari va reamintesc de clipele frumoase petrecute in parc, bucurandu-va de albul stralucitor al zapezii.
      Asa s-a intamplat la noi in acea zi, pe care am marcat-o postand aceste picturi. Dimineata cand am iesit din casa, totul era imbracat in vesminte albe si inca m-ai ningea; cand am ales sa merg la serviciu pe jos sa ma bucur cat mai mult de binecuvantata si mult asteptata zapada si cand paseam cu teama peste plapuma moale sa nu strivesc fulgii prospat asezati, cand primele urme prin zapada le-am facut eu, iar acum cand admir aceste picturi eu inca mai retraiesc acele sentimente de bucurie pe care le-am simtit atunci.

      Trebuie sa recunosc, cand am vazut pentru prima data, primul tablou, pe care, aici, l-am postat ultimul, am spus colegei mele Liuba (ea fiind colega care mi-a vorbit despre artist), dar nu sunt picturi – sunt fotografii! M-au uimit si incantat totodata cat de bine sunt realizate, cata indemanare si imaginatie a avut artistul, incat intr-adevar par reale.

      Va multumesc tare mult pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O duminica minunata va doresc si eu!

      Apreciază

      • sa ai parte în iarna asta, de cât mai multe momente frumoase, ca desprinse din cartile cu povesti!

        Apreciază

        • Stefania

           /  29 Ianuarie 2012

          Va multumesc mult doamna Carmen si eu va doresc sa aveti parte numai de clipe frumoase, petrecute alaturi de cele mai dragi fiinte ale d-voastra intr-o atmosfera de vis, sa fiti inconjurata numai de oameni frumosi la suflet si cu zambete sincere!

          O seara minunata va doresc si-o noua saptamana plina de reusite si bucurii! 🙂

          Apreciază

  8. Poeme în alb!!
    Minunate! Blânde, dar misterioase, bogăție de lacrimi, adunate în mângâieri calme! M-am gândit la „Serile în cătunul de lângă Dikanka!
    Mulțumesc pentru clipa de magie!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Ianuarie 2012

      Ce frumos le numiti picturile, doamna Gina Poeme în alb!! Ma bucur tare mult ca va plac.
      E cumplit de greu sa locuiesti pe timp de iarna intr-un catun, doar oamenii cu adevarat puternici reusesc.
      Eu am avut colegi de clasa, in scoala generala, care au locuit pe toata perioada scolii intr-un catun. In diminetile de iarna ajungeau la scoala extenuati, iar la sfarsitul orelor, mereu ne spuneau, ca drumul pana acasa ii ingrozeste, altfel e tare frumos acolo unde locuiesc ei. Nu am fost niciodata in vizita la ei, iar acum si ei s-au mutat la oras, lasand casa pustie.

      Eu va multumesc mult pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O duminica minunata va doresc doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  9. Superbe picturile, in fiecare culoare e un strop de suflet !

    Apreciază

    • Stefania

       /  31 Ianuarie 2012

      Bine ai venit Samsara in coltisorul meu! 🙂
      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile si foarte adevarat spui, e mult suflet pus in aceste lucrari, iar mie imi sunt tare dragi – nu ma satur sa le admir si-mi creeaza confort spiritual.

      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc Samsara! 🙂

      Apreciază

  10. Buna, Stefania!

    Pentru un indragostit de iarna asa cum sunt eu, imaginile sunt superbe. Imi deleteaza sufletul 🙂

    Cat despre iarna, am vrut-o, acum o am din plin :))))

    O seara frumoasa si linistita!

    Apreciază

    • Stefania

       /  31 Ianuarie 2012

      Buna Marin! 🙂

      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile.
      Cred ca esti prima persoana, pe care eu am auzit-o ca este indragostita de iarna. 🙂 Si mie imi place… mie imi plac toate anotimpurile pentru ca fiecare are frumusetea lui.

      O, da… si noi am asteptat zapada cu atata nerabdare si in sfarsit am fost binecuvatati cu ea. Pot spune ca la noi e putin mai blanda iarna decat in alte zone ale tarii. E chiar frumos!

      Iti multumesc mult Marin pentru gandul ce mi l-ai impartasit… O seara minunata si linistita iti doresc si eu!

      Apreciază

  1. Stând pe scaun… « • Gabriela Elena •
  2. Hidalgo
  3. colţul romantic – 10 « Colţu' cu muzică
  4. colţul cu vechituri « Colţu' cu muzică
  5. colţul cu vechituri – 10 « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,159 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Ridiculous

    Color explosion

    JWL8376  Cuckoo..

    Desert River Clouds

    Dragonfly

    Chrysis duo

    Smoky Mountain Blaze

    Out and up.......

    apricot jam _ week 25/52

    Peaceful

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
