Inge Look

sursa

Inge Look,  pe numele sau real Ingeborg Lievinen, este un artist finlandez nascut in Helsinki in anul 1951.

Inge Look,  a fost un gradinar profesionist, dar astazi este cel mai renumit ilustrator pentru cartile ei postale cu bunicute.

Cand a fost copil, Inge,  a locuit cu familia sa intr-o cladire cu 7 etaje in Helsinki. In aceeasi cladire locuiau doua femei mai in varsta, Alli si Fifi, care i-au si devenit sursa ei de inspiratie pentru personajele din cartile ei postale. Ea spune ca aceste femei pe care le are ca model, arata aproape la fel si in viata lor reala, doar ca sunt mult mai distractive.

Inge Look,  priveste viata cu optimism si fericire si-o arata si in imagini iar aceste doua bunicute sunt tocmai potrivite, pentru ca ele sunt intotdeauna fericite si se distreaza, iar mott-ul lor este  ” Timpul nu este pe bani, sa-l cheltuiesti,  nu este un pacat! „.

Inge Look,  a realizat peste 300 de carti postale cu diferite teme si de asemenea a ilustrat mai multe timbre si carti pentru copii.

Astazi,  ea locuieste in Perna, un sat la est de Helsinki.

Articol următor

13 comentarii

  1. Sunt foarte vesele imaginile si aduc buna dispozitie. Felicitari pentru idee! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Ianuarie 2012

      Foarte adevarat spui Cristi, imaginile sunt foarte vesele. Eu cand le-am descoperit m-am amuzat copios, radeam in hohote, cu lacrimi. Apoi cand am aflat ca autoarea lor, s-a inspirat din viata reala a doua bunicute, m-au impresionat si m-au amuzat si mai mult… eu mi le si imaginam cat de vesele sunt si cum stiu sa se distreze, sa se bucure de viata.

      Iti multumesc tare tare mult pentru apreciere si gandul ce mi l-ai impartasit.
      O duminica superba iti doresc Cristi! 🙂

      Apreciază

      • Ion Aglanetasu

         /  18 Iunie 2012

        Eu va multumesc mai moale

        Apreciază

        • Stefania

           /  18 Iunie 2012

          Si eu iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit! Numai bine iti doresc! 🙂

          Apreciază

  2. Ce ilustrate haioase! 🙂
    Zi buna!

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Ianuarie 2012

      Asa e, diverse! Si cand te gandesti ca aceste bunicute, chiar exista cu adevarat, pe mine ma amuza si mai tare! 🙂

      Iti multumesc tare mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O duminica superba iti doresc si eu!

      Apreciază

  3. senzationale aceste informatii… habar n-am avut de aceste doua simpatice bunicute. multumesc mult ca m-ai salvat din ignoranta 🙂 mottoul ” Timpul nu este pe bani, sa-l cheltuiesti, nu este un pacat! “ este deasemenea demn de învatat pe de rost si aplicat în viata de fiecare zi!
    Sa ai o duminica minunata!
    (am notat blogul tau în Blogroll)

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Ianuarie 2012

      Bine ati venit in coltisorul meu! 🙂
      Trebuie sa recunosc ca ilustratele le-am descoperit cu mai bine de jumatate de an in urma, dar nu stiam cine este autorul lor, nici nu am avut prea mult timp la dispozitie sa-l caut, insa m-am bucurat foarte mult cand o intamplare fericita a facut sa-l descopar iar cand am aflat ca aceste doua bunicute sunt reale si ca asa sunt ele in realitate vesele, pline de viata si tare comice m-am si gandit ca e minunat sa impartasesc si celor care imi trec pragul coltisorului meu.
      O, da, aveti mare dreptate, motto-ul lor este demn de luat in seama si de aplicat zi de zi.

      Si eu v-am adaugat in blogroll si am sa va mai vizitez cu mare drag pentru ca imi place la d-voastra.

      Va multumesc tare mult pentru vizita si gandul ce mi l-ati impartasit.
      O duminica minunata si plina de bucurii va doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  4. ce bucurie! ce veselie ! te binedispun imaginile astea ..

    seara frumoasa sa ai Stefania 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Ianuarie 2012

      Ma bucur mult draga Rokssana ca iti plac aceste imagini care intr-adevar te binedispun. Eu am ras in hohot si cu lacrimi cand am vazut imaginile si mai ales cand am aflat ca sunt inspirate din viata real acestor bunicute tare simpatice si tare comice.

      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit Rokssana… O seara minunata iti doresc si eu si o noua saptamana plina de bucurii. 🙂

      Apreciază

  5. Faine desenele.

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Ianuarie 2012

      Ma bucur tare mult ca va plac. Pe mine pur si simplu ma destind, poate mai mult decat as citi o mie de cuvinte…
      Va multumesc mult pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O seara minunata va doresc! 🙂

      Apreciază

  1. colţul cu classic rock – 10 « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,083 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
