eu cred in ingeri


Eu cred in ingeri.
Chiar daca nu sunt sub o forma in care se pot vedea, dar sunt intr-o forma care se pot simti.

Pentru ca, atunci cand imi striga sufletul de durere, simt totusi undeva, adanc in sufletul meu,  ca maine va fi bine.
Pentru ca,  atunci cand toate-mi par fara speranta, simt  ca este doar pentru o perioada scurta de timp.
Pentru ca,  atunci cand se-ntampla ceva cu adevarat rau, simt ca ceva bun va iesi cumva in final.
Pentru ca,  atunci cand imi moare cineva drag, eu, dupa aceasta experienta devin o persoana mai puternica. Deoarece exista aceasta putere in noi care intr-un fel,  te  sustine  in aproape orice situatie.
Eu, acea putere o numesc inger .

Numai ca,  uneori,  chiar si ingerul  are nevoie de odihna si asta se intampla  cand ma simt pierduta… dar cumva se va intoarce sa aibe grija de mine…

Articol următor

14 comentarii

  1. convietuire

     /  3 Ianuarie 2012

    Îngeri calzi să te mângâie…mereu…

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Ianuarie 2012

      iti multumesc mult pentru gandul tau bun Oana, la fel iti doresc si eu Îngeri calzi să te mângâie…mereu…

      O seara minunata iti doresc Oana! 🙂

      Apreciază

  2. Bună seara!
    Recunosc – m-am gândit puțin la această temă. Am citit cartea domnului Pleșu, nu sunt lămurită, trebuie să mai citesc.
    Dacă este să mutăm discuția în plan personal, ca experiență, eu cred într-o energie binefăcătoare, pe care am simțit-o în câteva rânduri.
    Dincolo de noi, există energii care ne influențează , asta cred!
    Seară frumoasă!

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Ianuarie 2012

      Buna seara ! 🙂
      Si eu trebuie sa recunosc ca, spre marea mea rusine nu am citit cartea d-lui Plesu si va trebui sa-mi fac timp sa mai si citesc… imi trebuie doar vointa, ca totusi, oricat de aglomerat mi-ar fi programul de lucru, timp tot s-ar mai gasi.

      Sunt total de acord cu dumneavoastra si eu cred într-o energie binefăcătoare. Eu am trecut de multe ori de-a lungul vietii prin divese stari negative, sfasietoare le percepeam eu in mintea mea, dar totodata undeva adanc in sufletul meu simteam o putere salvatoare, care pana la urma chiar asa si era.
      Sincera sa fiu si eu deseori ma intreb de unde vine puterea asta. Cred ca numai de la Dumnezeu. Aceasta putere launtrica ne ajuta sa mergem mai departe.

      Va multumesc mult pentru gand… O seara plina de armonie va doresc! 🙂

      Apreciază

  3. there’s must be an angel!
    🙂 hope, faith!

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Ianuarie 2012

      Sunt de acord cu tine ch3815h. Cred si eu ca Speranta si Credinta naste si dezvolta in noi acea energie binefacatoare despre care pomeneste doamna Gina.

      Iti multumesc mult pentru vizita si gand si un An Nou Fericit! cu sanatate multa, pace in suflet, impliniri pentru toate dorintele tale, multe bucurii si La multi ani!

      O seara plina de armonie iti doresc ch3815h ! 🙂

      Apreciază

  4. Buna dimineata, Stefania!

    Da, si eu cred ca exista…nu stiu cum, nici in ce forma, dar se simt…

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Ianuarie 2012

      Buna Marin si bine ai revenit ! 🙂
      Cred eu ca fiecare din noi are ingerul sau pazitor, si fiecare din noi il simtim undeva adanc in sufletul nostru ca ne pazeste si ne indruma in orice situatie ne-am afla si care este trimis de Dumnezeu.

      Iti multumesc mult pentru gand si pentru minunata melodie… imi place mult.

      O seara cat se poate de frumoasa iti doresc! 🙂

      Apreciază

  5. PeteDeCuloare

     /  4 Ianuarie 2012

    Buna:D
    imi place foarte mult blogul si mi-ar placea sa facem un schinb de link. Blogul meu este http://petedeculoare.wordpress.com . Cand te hotarasti, lasa-mi te rog un mesaj pe blog sau pe mail locciolla@yahoo.com . Pana atunci sa ai multa inspiratie.

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Ianuarie 2012

      Buna PeteDeCuloare! si bine ai venit!

      Iti multumesc pentru apreciere si ma bucur mult daca iti place. Sunt de acord sa facem schimb de link, pentru ca eu accept diversitatea umana si imi place comunicarea amiabila, decenta si bunul simt. Am sa trec ceva mai traziu pe la tine sunt intr-o mare criza de timp. Te-am trecut in blogroll.

      O seara cat mai frumoasa iti doresc! 🙂

      Apreciază

  6. Frumos ai spus despre Îngeri. Ei sunt trimişii lui Dumnezeu, nişte adevăraţi „soli ai Cerului”, gata să ne fie alături în viaţa noastră. Depinde numai de noi ca să le putem simţi prezenţa. Şi ce minunat este când le simţin „adierea aripilor”.
    Îţi doresc numai bine! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Ianuarie 2012

      Foarte adevarat spui Alex, Bunul Dumnezeu ne trimite ingeri pazitori care se adapostesc in sufletele noastre si ne vegheaza la bine si la rau si ne indruma pasii spre a lua decizii intelepte. La fel de adevarat spui depinde de fiecare din noi daca le putem simti prezenta.
      Si recunosc, eu am convingerea ca numai daca fortam lucrurile si vrem sa le facem peste voia lui Dumnezeu, doar atunci esuam, pentru ca unele lucruri sunt doar privilegii, nu drepturi.

      Iti multumesc tare tare mult pentru gandul bun ce mi la-i impartasit.

      O seara minunata iti doresc Alex! 🙂

      Apreciază

  1. Ce bine că uităm! Ce păcat că nu ţinem minte! « Gabriela Elena
  2. El Hidalgo Vacitim de Argeş « Hidalgo
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
