Craciun binecuvantat


De mica am fost capabila sa privesc dincolo de magia Craciunului si intotdeauna mi-a placut sa las lucrurile sa decurga de la sine.
Nu-mi amintesc sa-i fi scris vreodata o scrisoare lui Mos Craciun continand  o lista lunga, extravaganta, cu ceea ce mi-as dori sa primesc.
Intotdeauna am avut capacitatea de-a vedea ceea ce se poate si-i spuneam pur si simplu mamei mele, doar ceea ce aveam nevoie cu adevarat.
Ceream putin si intotdeauna eram multumita de ceea ce primeam.

Nu-mi amintesc sa ma fi trezit vreodata noaptea sa vad daca a venit Mos Craciun. Sa ma grabesc sa vad daca mi-a lasat daruri sub bradul impodobit. Sa verific urmele de copite, ale renilor imprimate in zapada, sau sa vad daca Mos Craciun si-a baut laptele si a mancat cozonacul pe care-l lasam pe masa din bucatarie.
Dar simteam o bucurie imensa  in dimineata zilei de Craciun, cand, uneori, mai gaseam sub brad, darul pe care scria numele meu.
Chiar daca nu gaseam  nimic sub brad,  niciodata nu mi-am pierdut credinta ca Mos Craciun nu ar exista.
Stiam si atunci, la fel cum stiu si astazi, ca Mos Craciun exista si mereu va exista acolo unde exista dragoste, bunatate si intelegere.
Marea bucurie care m-a insotit an dupa an, in zilele Sfintelor Sarbatori au fost clipele cand cu totii dovedeam bunatate unul pentru celalalt, cand radeam impreuna, ne imbratisam, cantam si serveam masa impreuna, in armonie.

Craciunul acesta va fi pentru mine unul de recunostinta si lauda aduse lui Dumnezeu.

Sunt recunoscatoare lui Dumnezeu, care m-a binecuvantat cu o viata minunata si pentru toate darurile Lui speciale care mi le-a dat.
Sunt recunoascatoare pentru familia si prietenii mei.
Sunt recunoascatoare ca am o casa care ma protejeaza de vitregiile vremii, am imbracaminte si incaltaminte, am mancare si apa.
Sunt recunoscatoare pentru toate lucrurile materiale care imi fac viata mai usoara.
Dar cel mai mult sunt recunoscatoare pentru sanatate si dragoste… pentru ca fara acestea, viata, nu ar insemna nimic.

O, dar sunt binecuvantata cu adevarat si de Craciun la fel ca in fiecare zi, iar eu sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru toate acestea!

8 comentarii

  1. Stefania, draga mea, esti de o sensibilitate rar intalnita!..cuvintele tale ung suflete, stiai?…chiar daca unele sentimente nu pot fi transpuse in cuvinte, tu ai reusit in cele de mai sus, sa mi le transmiti perfect!…si faptul ca esti un om care stie sa se multumeasca cu putin, si apreciaza aceasta sarbatoare Sfanta prin simpla ei prezenta, te face cu mult mai speciala!…
    Intr-adevar, Craciunul este ceva divin, care si fara sa vrem ne invaluie intr-un suflu de „recunostinta si laude lui Dumnezeu”…cu totii ar trebui sa-i multumim Lui pentru tot ce ne-a dat… chiar si ceea ce consideram noi mai putin bun pentru noi, la urma urmei se dovedeste a fi ceva benefic…eu asa am observat.
    Si ai dreptate: sa fim mai recunoscatori pentru sanatate si dragoste!!…asa putem fi cu adevarat fericiti!..
    Te pup cu mareeee drag!!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Decembrie 2011

      Iti multumesc tare mult pentru apreciere Anca draga. Nu stiu daca e de bine, sau e de rau acesta sensibilitate a mea, dar, asta sunt – cu bune si cu rele si n-as fi eu daca m-as preface, ca duc o viata spectaculoasa, fara griji unde tot ce ma inconjoara si tot ce mi se intampla este roz, este perfect. Dar sunt multumita cu viata pe care o duc. E viata pe care o merit.

      Eu cred ca toti oamenii ii sunt recunoascatori lui Dumnezeu si-i aduc lauda, pentru toate darurile pe care ni le ofera zi de zi dupa vrednicia faptelor noastre.

      Foarte adevarat spui Anca, si eu am observat asta la mine „chiar si ceea ce consideram noi mai putin bun pentru noi, la urma urmei se dovedeste a fi ceva benefic”. De aceea ii sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru absolut tot ce mi se intampla.

      Eu te imbratisez si te pup cu mare drag…. O zi minunata iti doresc Anca! 🙂

      Apreciază

  2. Crăciunul, ca şi Paştele de altfel sunt sărbători care trebuie petrecute în familie. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Decembrie 2011

      Foarte adevarat spui Cristi… Sarbatorile petrecute in familie sunt cele mai frumoase. In familie se simte cel mai bine spiritul sarbatorilor. 🙂

      Iti multumesc tare mult Cristi pentru gandul tau… O zi minunata iti doresc in continuare! 🙂

      Apreciază

  3. Va doresc sanatate, fericire si bucurie, cu ocazia sarbatorii sfinte de Craciun.

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Decembrie 2011

      Va multumesc mult pentru urare. Fie ca Dumnezeu sa va binecuvanteze cu sanatate, fericire si bucurii in toate zilele vietii d-voastra ce vor sa vina! 🙂
      Craciun Fericit, alaturi de cei pe care ii iubiti cel mai mult! 🙂

      Apreciază

  1. Întâmplare adevărată « Gabriela Elena
  2. topul celor mai frumoase cîntece de Crăciun – semifinala 2 « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
