Copilaria este cel mai bun timp…

sursa imagini

Artistul austriac  Edmund Adler ,  s-a nascut pe 15 octombrie 1876 in Viena, Austria.
Patru ani de zile s-a specializat in litografie, apoi a urmat trei ani de grafica intr-un studiou.
De la 1894 – 1903 a frecventat cursurile Academiei din Viena, unde in 1903, a devenit profesor asistent.

In timpul primului razboi mondial (1914-1918), a fost prizonier de razboi in Siberia.
Mai tarziu, el si-a expus lucrarile impreuna cu artisti atat austrieci si rusi iar lucrarile lui au devenit populare in Viena, Dresda si Brunn.
A fost deosebit de admirat pentru naturalismul lui si pentru noua abordare a culorilor,  in portretele sale.  Un pictor de gen, care continua prin picturile sale, sa fie favorit de catre colectionari.

Adler a murit in Mannersdorf pe 10 mai 1965.

Articol anterior
Articol următor

13 comentarii

  1. Mare dreptate ai, Ştefania, copilăria este, într-adevăr, cel mai bun timp. Cât despre lucrările de artă, sunt absolut superbe

    O seară minunată îţi doresc! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2011

      Eu, uneori, mai incerc sa ma intorc in inocenta copilarie, cel putin imaginar. 🙂
      Ma bucur foarte mult Raul ca iti plac picturile – pe mine pur si simplu ma facineaza finetea cu care sunt lucrate.
      Iti multumesc Raul– O seara minunata iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  2. Picturile sunt superbe, adevarate opere de arta, create de un geniu.

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2011

      Ma bucur tare mult ca iti plac Cristi si foarte adevarat spui adevarate opere de arta, create de un geniu. – pe mine pur si simplu m-au cucerit! 🙂

      Iti multumesc Cristi… o seara minunata iti doresc in continuare! 🙂

      Apreciază

  3. Aşa este, Ştefania! Copilăria este timpul magic al vieţii noastre. Timpul poveştilor, al visurilor, al descoperirilor fascinante, al zâmbetelor curate şi râsului zglobiu… Tânjim după copilărie, numai atunci când realizăm că nu o vom mai avea niciodată…
    Numai bine, Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2011

      Foarte adevarat spui Alex, sunt in totalitate de acord cu tine. Uneori ma gandesc cat de minunat ar fi, sa traim timpul magic al copilariei, pe toata perioada vietii – sa nu lasam nimic negativ sa ne infuenteze viata, sa ne diminueze rasul zglobiu sau sa ne transforme zambetul curat in schitari de zambete…
      Da, tanjim dupa copilarie Alex. Cand eram copil, imi doream atat de mult sa cresc cat mai repede, sa devin adult, credeam eu pe atunci ca doar asa imi pot indeplini toate visele. Acum, sunt momente cand imi doresc sa pot da timpul inapoi cu adevarat si sa fiu din nou copil… ciudat nu ? Imi doresc tot ce nu mi se poate indeplini.

      Iti multumesc tare mult Alex pentru gandul tau… O zi minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  4. carmen

     /  15 Decembrie 2011

    Draga Stefania, am dat peste blog-ul tau pur intamplator. Este foarte frumos, sensibil, romantic…Am „rasfoit” foarte putin, dar a fost concludent. (In paranteza fie spus – Nu stiu cum de iti irosesti atata timp pretios pentru a-ti deschide sufletul – pt ca asta faci de fapt -in fata unui sistem binar cat se poate de iluzoriu. Nu stiu in ce masura vei gasi aici suflete care te vor alina -nu spera )
    Este adevarat, copilaria este cel mai bun timp, dar nimic nu te opreste sa ramai copil…stiu, o sa-mi spui ca e destul de greu pt ca suntem adulti, avem responsabilitati, suntem inconjurati de ipocrizie, de grobianism, de oameni mari cu interese; privim saracia la tot pasul, durerea, suferinta, oboseala si multe, multe altele care ne fac sa privim lumea monocrom si ne determina sa stigam ca nu mai putem ca vrem sa evadam intr-un colt de pace unde sa ne indragostim, sa ne gasim sufletul pereche si sa traim fericiti, impliniti, radiosi, darnici, dornici, entuziasti, in conexiune cu divinitatea si cu fortele cosmice.
    „Tot ce-a fost ori o sa fie
    In prezent le-avem pe toate” – nici nu sti cat adevar se ascunde in spatele asestor versuri; nici tecutul nostru, nici viitorul, nici o viata tecuta sau una viitoare nu va veni cu lucruri noi. tot ceea ce am putea trai sau am trait deja nu este alceva decat ceea ce avem in sufletul nostru, ceea ce avem codat in sufletul nostru. Descatuseaza-te si traieste in prezent tot ceea ce iti doresti, tot ceea ce e inchis in tine. Inima ta stie intotdeauna ce iti trebuie, ce iti prisoseste sau ce iti este incomod, inutil. Da-i crezare. Lasa-ti simturile sa te inspire.

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2011

      Bine ai venit Carmen in coltisorul meu! 🙂
      Daca ti-a placut si te-ai simtit bine, asta nu face decat sa ma bucure si iti multumesc mult pentru apreciere.
      Din cat ai rasfoit ai concluzionat bine ca imi deschid sufletul, pentru ca aici este locul in care evadez si ma simt bine.
      Nu am asteptari si nici nu am avut vreodata sa gasesc suflete care sa ma aline. Nu mi-am facut blogul cu acest scop. Nu am si nici nu am avut vreodata intentii ascunse. Nu caut sa impresionez pe nimeni. Nu caut sa cuceresc pe nimeni. Nu caut sa sensibilizez pe nimeni. Nu caut faima.
      Vreau sa fiu eu asa cum sunt, romantica, sensibila – omul caruia ii place frumosul si-i plac sufletele frumoase, calde si cu ganduri curate. Nu consider ca deschizandu-mi sufletul este timp irosit, dimpotriva este un timp castigat, un timp petrecut printre suflete calde. Si ma mandresc ca prin intermediul blogului am cunoscut astfel de oameni si nu am cuvinte suficiente sa multumesc lui Dumnezeu pentru ca ei exista si ca a lucrat in asa fel, incat eu, sa pot sa-i intalnesc, chiar si virtual si care imi lasa un gand curat si sincer si acest lucru imi aduce foarte multa bucurie in sufletul meu. Suntem oameni, traim printre oameni si avem nevoie unii de altii si invatam unii de la altii.

      Sunt de acord cu tine ca nimic nu te opreste sa ramai copil… prin oricate incercari te-ar tara viata… si sa pastram copilul din noi viu.

      O, Carmen, dar fiecare clipa care vine ne aduce ceva nou… nimic nu este la fel cum era odinioara. Intensitatea clipelor traite in trecut se diminueaza in present si le simtim schimbate, nu mai sunt la fel cum erau candva si uneori nu mai au aceeasi insemnatate… iar clipele viitoare nu vor fi la fel cu cele prezente… suntem in continua schimbare. Schimbarea va ramane singura constanta in viata noastra… restul e relativ.

      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai lasat… O zi minunata iti doresc Carmen! 🙂

      Apreciază

  5. Sper ca n-o sa te superi pe mine, dar cred ca ai o problema cu acest „sa” din „s-a nascut”.
    Kiss, kiss! Bye, bye!

    PS: Foarte frumoase ilustratele!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2011

      Iti multumesc mult ca m-ai atentionat GogGuigou. Am gresit n-am nici o scuza… o sa rectific intr-un minutel.
      Am sa fiu mai atenta… inainte de-a posta, sa recitesc… Iti multumesc mult pentru intelegere.

      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile…

      O zi minunata iti doresc GogGuigou! 🙂

      Apreciază

  6. Multumim, ne incinti mereu vederea cu tablouri deosebite.

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Decembrie 2011

      Ma bucur mult ca va plac … aceste picturi sunt adevarate capodopere de arta…

      Eu va multumesc … O zi minunata va doresc ! 🙂

      Apreciază

  1. topul celor mai frumoase cîntece de Crăciun – etapa I (5) « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
