muzica, marea mea iubire


Muzica este foarte importanta pentru mine.
De fapt,  muzica este foarte esentiala in viata mea de zi cu zi, ma complimenteaza in cel mai vital mod.
Ascult muzica in fiecare zi… toata ziua.
Muzica,   este marea mea iubire.

In fiecare dimineata,  de indata ce ma trezesc,  deschid prima data,  radioul. Ascult muzica la radio in timp ce ma indrept spre serviciu, dar si la locul de munca. Imi place ca in orice incapere in care ma aflu, muzica sa poata fi auzita in fundal, intreaga zi. Nu ma satur sa ascult muzica. Chiar si seara cand ajung acasa, primul lucru pe care-l fac, imi pun unul din CD-urile mele preferate si tot muzica ascult. Ea e prietena mea de nadejde, care imi este mereu alaturi, care ma trezeste, ma ridica, ma inalta, imi da apripi, imi mangaie sufletul si ma elibereaza… ma reinvie.

Multe melodii pe care le-am ascultat in viata mea, ritmul lor, armoniile ispititoare sau versurile poetice, mi-au capturat simturile mele. Astazi, in memoria mea este o intreaga colectie de melodii diferite, care mi-au ramas in suflet, pentru un motiv sau altul. De indata ce aud o melodie care-mi atinge sufletul, intr-o fractiune de secunda ma intorc in timp si retraiesc momente speciale si frumoase din trecutul meu, alaturi de oamenii pe care i-am intalnit si cu care am trait clipe memorabile. Chiar daca sufletul meu este infuzat de amaraciune – o melodie draga sufletului meu, ma revigoreaza.

Unele melodii imi aduc zambetul pe chipul meu si imi amintesc de clipele distractive pe care le-am petrecut.

Astazi, pe unul dintre posturile de radio pe care eu il ascult deseori, auzind melodia Je t’aime by Lara Fabian,  sentimentele m-au luat la plimbare pe banda memoriei si in mintea mea am calatorit inapoi cu cativa ani, cand la o reuniune scolara, am participat la insistentele colegilor mei, la un concurs de miss,  alaturi de  cateva  colege  din clasele paralele…
Pe atunci aveam par lung, ce-mi cadea in valuri pe spatele meu. Pentru prima data am avut rochita de voal, de culoare caisului inflorit si tot atunci am incaltat primele sandale cu toc, albe din cureluse fine. Pentru prima data am dansat cu un baiat… din clasa paralela… cand pentru prima data m-a ridicat in brate si mi-a furat primul sarut in timp ce dansam… Uitasem amandoi ca dansul era o proba din concurs. Pentru prima data la un concurs extrascolar, am iesit a doua pe podium. Juriul, m-a depunctat… pentru primul sarut…
Pentru prima data, pentru mine nu a mai contat rezultatul concursului.
Pentru prima data fluturii mei din stomac s-au trezit si mi-au rascolit  si tulburat  toata fiinta mea,  in cel mai placut mod  posibil.

Pentru prima data… m-am indragostit…

17 comentarii

  1. Muzica e o parte din noi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Noiembrie 2011

      Foarte adevarat spui Raul ! 🙂

      Iti multumesc pentru gand… O seara minunata iti doresc Raul! 🙂

      Apreciază

  2. Cojocari Boris

     /  30 Noiembrie 2011

    Cu siguranta ca muzica e ceva mai mult pentru fiecare dintre noi! Muzica ne ajuta sa supravetuim atunci cind ni se pare ca totul se termina – si tot muzica este cu noi in cele mai fericite clipe.

    Ficare cintec il asociem cu careva evenimente care s-au petrecut in veata. Sunt cintece care ne sunt aproape doar noua si sunt cintece care au intrat deja in istorie si au fost alaturi de multe generatii!

    Frumos spus Stefania! 😉

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Noiembrie 2011

      Pentru mine muzica este seva care ma mentine in viata, asemeni apei, aerului, hranei…

      Iar daca o ascult zilnic foarte multe evenimente din viata mea le marchez printr-o melodie, iar cand o reascult o asociez cu acel eveniment si retraiesc clipe frumoase.

      Iti multumesc mult Boris pentru gandurile care mi le-ai impartasit… O noapte linistita iti doresc! 🙂

      Apreciază

  3. Frumos ai spus despre muzică. Este cu adevărat o „prietenă” de suflet, parte din fiinţa noastră, o …armonie a inimii şi a sentimentelor. O lume fără muzică, ar fi o lume surdă, un hău fără fund.
    Frumoase amintiri ai depănat aici, Ştefania!
    Numai bine şi….multă muzică! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Decembrie 2011

      Ma bucur tare mult Alex ca si tu esti in asentimentul meu si consideri muzica o adevarata prietena de suflet . Sunt in totalitate de acord cu tine si crede-ma nu mi-ar placea sa traiesc intr-un hău fără fund intunecat si rece si trist. Ma bucur ca iti place picatura de amintiri pe care le-am depanat aici…

      Iti multumesc mult Alex pentru gandul ce mi l-ai lasat aici in casuta mea draga… O zi minunata iti doresc Alex! 🙂

      Apreciază

      • Anonim

         /  1 Decembrie 2011

        Mie mi-ar placea acolo, daca tu ai fi alaturi de mine :-”
        De muzica nu-ti mai zic nimic, deoarece stii parerea mea.
        Semnat un anonim pe nume…GogGuigou 🙂

        Apreciază

        • Stefania

           /  1 Decembrie 2011

          Acolo pe ringul de dans? 🙂 ooo, inseamna ca iti place sa dansezi GogGuigou si asta nu face decat sa ma bucure. 🙂
          Cred ca nu exista om pe acest pamant sa nu-i placa muzica, chiar daca nu intr-un mod vital cum o simt eu, dar intr-o oarecare masura, mai mica sau mai mare, tot ii place…

          Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai lasat… O seara minunata iti doresc GogGuigou! 🙂

          Apreciază

        • Stefania

           /  1 Decembrie 2011

          Revin. Am reflectat putin la mesajul tau. Sa nu-mi spui ca vrei sa „traiesti intr-un hău fără fund intunecat si rece si trist”… De ce ? Asta, chiar nu pot s-o inteleg. Numai daca vrei imi raspunzi. 🙂

          Apreciază

  4. Eu fara muzica nu pot sa traiesc. Sa-ti las un cantecel. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Decembrie 2011

      Nici eu Cristi nu pot trai fara muzica. Nu concep cum ar fi viata fara ea. Imi place foarte mult melodia pe care mi-ai lasat-o , si-ti multumesc tare mult pentru ea si pentru gandul tau.

      O zi minunata iti doresc Cristi! 🙂

      Apreciază

    • Stefania

       /  1 Decembrie 2011

      Iti multumesc tare mult Rêve blanc, pentru superba melodie pe care mi-ai lasat-o. Ma bucur tare mult ca mi-ai impartasit-o si mie.

      Te imbratisez cu mult drag si-ti doresc o seara minunata Rêve blanc! 🙂

      Apreciază

  5. Multumesc mult pentru primirea gandului meu 🙂
    Sa ai seara magica 🙂
    Cu acelasi drag de tine….
    Georgiana 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Decembrie 2011

      Eu iti multumesc, Georgiana. Gandurile tale frumoase intotdeauna imi aduc bucurie. 🙂

      Te imbratisez cu mult drag… O zi minunata iti doresc ! 🙂

      Apreciază

  1. Dangerous! « Gabriela Elena
  2. Stridiile şi fasolea « Gabriela Elena
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
