dorinte…

Nu vreau sa ajung la portile de margaritar,  conducand o masina sport stralucitoare, imbracata in haine ce poarta eticheta celei mai renumite firme – cu parul aranjat in cea mai cocheta coafura – cu-o manichiura perfecta.

Imi doresc  s-ajung conducand un autobuz,  sa aibe caroseria si rotile pline de mocirla,  iar in el  plin de  copii,  care sa cante, cantece vesele.

S-ajung  cu pantofii  patati, de verdele crud al ierbii proaspa cosite,  pe care-o adun sa hranesc animalele. Cu  putina murdarie sub unghii,  pentru ca am curatat straturile de burieni.

Cu camasa patata de  dulceata de prune,  cu care-i rasfat pe copii, vecinei mele nevoiasa  si  care-i atat de  bolnava.
Cu obrajii mei, plini de saruturile lor lipicioase cand ii iau in brate si le ofer mangaiere si pe umarul meu isi gasesc alinarea.

Imi doresc sa ajung impacata, ca am fost vrednica  intr-adevar sa fiu aici si ca am trait cu adevarat.

Articol anterior
Articol următor

8 comentarii

  1. Va veni si implinirea ta…am urmarit aseara un film(nu ma intreba ca nu-mi amintesc ce film), si imi aduc aminte o chestie, care intr-adevar a prins logica stand si gandindu-ma…casatoria nu este neaparat din iubire, interes sau altele de genul, ci este de fapt dovada unuia fata de celalalt ca a trait cu un rost pe pamant.Eu pot sustine si dovedi de ce a trait cel de langa mine pe pamant…a impartit, daruit, oferit ceva …cuiva.
    Asa si tu…trebuie sa daruiesti, oferi , sa iubesti pe cineva ca sa simti ca ai trait pentru ceva , cineva.

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Noiembrie 2011

      Sunt sigura ca o sa-mi implinesc dorintele pentru ca eu nu am dorinte, cosmice, de neatins. Foarte interesanta aceasta opinie despre casatorie. Imi place foarte foarte mult concluzia la care ai ajuns tink3rbe11 si sunt de acord cu tine: ca iubind, impartind, daruind, cladind ceva, demonstraza vrednicia noastra pe pamant.
      Iti multumesc tare mult pentru sfat, am sa tin cont de el.

      O seara minunata si-o noua saptamana plina de reusite si bucurii iti doresc tink3rbe11 ! 🙂

      Apreciază

  2. Frumoase ganduri, valorile spirituale sunt mai de pret decat valorile materiale. O saptamana usoara sa ai! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Noiembrie 2011

      Foarte adevarat spui Cristi si subscriu spuselor tale. Iti multumesc tare mult pentru aprecire si hai sa-ti marturisec ceva, simt ca vreau s-o fac. Sincera sa fiu mi-era teama si vroiam sa sterg postarea, pentru ca oamenii au tendinta de-a te judeca gresit si de-a te eticheta. Apoi am revenit asupra deciziei. Asta sunt eu, imi doresc lucruri marunte dar care-mi aduc fericire si implinire sufleteasca si nici nu as putea sa fiu altfel. Deja mi-a intrat in sange acest lucru si acolo va ramane pe vecie. Multe din aceste dorinte mi le-am implinit deja. Slabiciunea mea sunt copii, sufar enorm cand stiu ca un copil sufera sau ca nu are ce manca si atunci fac tot ce-mi sta in putinta pentru al ajuta.

      O noapte linistita iti doresc Cristi si-o noua saptamana plina de reusite iti doresc! 🙂

      Apreciază

  3. Frumos vis, utilitatea trecerii prin acest timp si spatiu bine determinat de sufletul nostru care marchiaza trecerea cu folos prin aceasta lume plina de controverse. Cred ca multi au speranta ca nu trec prin viata fara a fii utili celor din jurul lor si a lasa ceva frumos in urma. Suntem muritori si asta ne ocupa tot timpul. O saptamina faina.

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Noiembrie 2011

      Eu sunt sigura ca toti oamenii prin faptele lor sunt vrednici de sederea si trecerea lor prin viata. Fiecare a fost lasat de Dumnzeu, cu un scop pe acest pamant si fiecare si-a lasat amprenta indeplinindu-si misiunea lui.

      Va multumesc tare mult pentru gand si apreciere… O zi frumoasa si-o noua saptamana plina de reusite va doresc! 🙂

      Apreciază

  4. Frumoase gânduri, Ştefania!
    Bucuria vieţii se regăseşte mai ales în lucrurile simple, dar atât de frumoase, de profunde, de pline de semnificaţii.
    Să te bucuri din plin, de toate acestea, Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Noiembrie 2011

      Eu, intotdeauna mi-am gasit Alex, bucuria in lucruri marunte si poate nesemnificative in ochii altora, dar care mi-au facut mult bine sufletului meu si mi-au adus implinire sufletesca.
      Cel mai mare sentiment de bucurie il simt in fiecare dimineata, cand imi deschid ochii si vad ca Dumnezeu mi-a dat in dar, inca o zi, pe care s-o explorez la maxim si de care sa ma bucur in toata splendoarea ei, de toata panorama ce mi-o deschide, si de toate lucrurile pe care mi le ofera, si de oportunitatea de-a le-nfaptui in acea zi, oricare ar fii ea. 🙂

      Iti multumesc tare mult pentru gandul tau, pentru urare si pentru apreciere, la fel iti doresc si eu tie. 🙂

      O seara minunata iti doresc Alex! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 386,994 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
