frustrare

Una dintre frustrarile mele cele mai mari,  este,  ca pana acum,  nu am avut posibilitatea sa calatoresc in jurul lumii,  asa cum eu imi doresc.
Citesc din carti, reviste si enciclopedii despre cultura si istoria altor popoare si descopar locuri atat de frumoase pe acest pamant.
Stiu, totusi,  citind despre ele in carti si vazandu-le de aproape, sunt doua lucruri total diferite si stiu exact care este cel mai bun.

Daca ar fi ca maine, sa plec intr-o calatorie, unul dintre locurile pe care as dori sa le vad prima data, ar fi  Canionul Bryce. 

Imi place atat de mult sa admir  rocile lui rosii,  ca niste turle proeminente,  ce se inalta spre cer.

E incredibil de superb!

Ma uimeste modul in care aceasta sculptura giganta s-a format in acest fel.

Este intr-adevar unul dintre cele mai frumoase locuri de pe Pamant, si este creat pentru noi toti!

Articol anterior

23 comentarii

  1. Si pe mine ma fascineaza canionul…natura este o adevarata creatoare.

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Octombrie 2011

      Ma bucur tink3rbe11 ca si pe tine te fascineaza aceste minuni naturale… Deseori, raman profund uimita, cum in natura descopar adevarate capodopere de arta .

      Uite, inca o imagine care ma fascineaza !

      Iti multumesc tink3rbe1, pentru gandul tau… o seara minunata si-o noua saptamana plina de reusite iti doresc ! 🙂

      Apreciază

  2. daca chiar iti doresti, visurile se mai si implinesc 🙂

    seara frumoasa sa ai Stefania !

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Octombrie 2011

      OOO, DA Rokssana ! Imi doresc cu adevarat si sper sa-mi indeplinesc acest vis al meu de-a calatori, chiar daca nu voi ajunge pana la Canionul Bryce , insa ma bucur totusi ca il pot admira in fotografii ! 🙂

      Iti multumesc mult Rokssana pentru gandul tau si pentru incurajare… o seara minunata iti doresc si o noua saptamana plina de reusite! 🙂

      Apreciază

  3. Cojocari Boris Jr.

     /  23 Octombrie 2011

    Asta-i tare! Bestial canion. 🙂 🙂 🙂 Dacă își dorești cu adevărat – vei călători într-acolo, numai să nu uiți sa faci poze și sa și le mai pui pe WP. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Octombrie 2011

      ooo, da! O adevarata capodopera a naturii e acest canion. Cu siguranta ca voi poza locurile pe unde voi calatorii si le voi posta aici in coltisorul meu drag, insa pana atunci sa ne bucuram de ceea ce avem la dispozitie. 😉 🙂

      Iti multumesc Cojocari Boris Jr. pentru vizita si incurajare… o seara minunata iti doresc si o noua saptamana plina de reusite ! 🙂

      Apreciază

  4. Sper sa reusesti sa-ti indeplinesti acest vis si sa vizitezi cat mai multe minuni naturale 🙂
    Poti sa incepi cu cele din Romania 😀

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Octombrie 2011

      ooo, iti multumesc mult si tie Paul pentru incurajare. Chiar imi doresc sa ajung sa vad de aproape canionul Bryce , asta ar fi cel mai mare miracol care mi s-ar intampla si as fi in culmea fericirii se se-ntample, dar nu-mi fac prea multe iluzii.
      Iar in ce priveste Romania pot spune ca sunt o norocoasa, am cutreierat-o de micuta in excursii, tabere, apoi in vacante, nu chiar cat mi-as fi dorit dar nu e timpul pierdut. Uneori imi vine s-o iau la pas sa ma bucur de toate frumusetile cu care am fost binecuvantati.
      E tare frumoasa Romania noastra.

      Iti multumesc mult pentru vizita Paul… o noapte senina si-o noua saptamana plina de reusite iti doresc! 🙂

      Apreciază

  5. vacitim

     /  23 Octombrie 2011

    Minunate imagini! Si mie mi-ar placea sa calatoresc cat mai mult prin astfel de locuri. Dar daca nu pot ajunge prin Asia sau America de Nord, sunt cat se poate de multumit cu parcurile din Retezat, Piata Craiului, Buila Vanturarita si nu numai. Sunt pe internet suficiente informatii ca sa ne gasim si locuri mai apropiate de noi pentru a ne bucura de natura.

    Iti impartasesc in totalitate pasiunea, Stefania!

    O seara divina!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Octombrie 2011

      Ma bucur mult ca iti plac imaginile Marin. Uite de-aceea-s eu frustrata, ca nu am avut posibilitatea sa vizitez frumusetile si de pe alte continente si acuma sincer spun, nici nu-mi fac prea multe iluzii, ca as ajunge in aceasta viata si pe acolo.
      Si eu, la fel ca tine, ma multumesc sa vizite Romania noastra frumoasa si draga si uite ca uneori nici pe aici nu prea calatorim din cauza programului mega incarcat si a responsabilitatilor la care ne inhamam. Calatoriile le tot amanam.

      Iti multumesc mult Marin pentru gandul tau si pentru minunatul videoclip din Retezat, uite cum am facut eu in seara aceasta un mic periplu prin rezervatie cu ajutorul tau.

      O seara minunata si o noua saptamana plina de reusite iti doresc Marin! 🙂

      Apreciază

  6. Sunt superbe peisajele cu canionul. Melodia este un hit adevarat. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Octombrie 2011

      Ma bucur mult Cristi ca iti plac si peisajele si melodia. 🙂
      Melodia e una din favoritele mele si o ador ! Chiar daca nu are nici o legatura cu postare, eu oricum nu caut melodi in ton cu gandurile pe care le fac publice, ci atasez exact melodia pe care o ascult inainte de publicare. Asa s-a-ntamplat si acum. Si tare mult ma bucur ca iti place.

      Iti multumesc Cristi pentru gandul tau … o seara minunata iti doresc si o noua saptamana plina de reusite ! 🙂

      Apreciază

  7. Ce poze minunate, ce locuri fascinante! Ştefania, este grozav lucru să vizitezi astfel de locuri, dar este cu mult mai minunat că putem, să „călătorim” cu puterea gândului, mai repede decât cu orice altceva!
    Şi eu sunt un pasionat cititor de reviste, site-uri şi materiale video despre călătorii în locuri de seamă. Datorită acestora, „călătoresc” virtual prin locuri de vis! Măcar aşa… 🙂

    În ţara noastră, la „Râpele roşii” se pot vedea, la scară mult mai mică, imagini asemănătoare, ale unei eroziuni spectaculoase.

    Numai bine, Ştefania şi…să ai parte de călătorii minunate! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Octombrie 2011

      Si pe mine m-au cucerit pozele astea Alex, sunt de-a dreptul fascinante si cu cat le privesc mai mult, cu atat dorinta de-a admira aceste sculpturi naturale indeaproape mi se amplifica.
      Ooo , da Alex , e un miracol ca avem acesta alternativa la indemana sa calatorim cu puterea gandului si ne putem numi niste norocosi ca, cu ajutorul semenilor nostri ce traiesc pe alte meleaguri ni le fac cunoscute prin diverse mijloace mediatice si cu toata sinceritatea o spun, eu le sunt tare tare recunoscatoare.
      Ma bucur mult ca si tu ai aceasta pasiune de-a descoperi si cunoaste lumea, chiar daca nu o cutreieram la pas, cel putin facem calatorii prin ea prin mijloacele care le avem la indemana.

      Uite Alex, eu nu am fost niciodata la Râpele roşii dar te cred ca acolo se gasesc astfel de sculpturi spectaculoase ale naturii. Am sa ma documentez un piculet.

      Iti multumesc mult Alex pentru gandul tau … si eu iti doresc sa ai parte de calatorii minunate. 🙂

      O seara minunata si numai bucurii iti doresc Alex! 🙂

      Apreciază

  8. Foarte frumoase locuri.

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Octombrie 2011

      Ma bucur mult ca iti plac. Eu imi doresc sa fiu acolo macar pentru o zi ! 🙂

      Iti multumesc pisicaru… O seara minunata iti doresc ! 🙂

      Apreciază

  9. sufletgol

     /  25 Octombrie 2011

    ce a creat Dumnezeu din toate punctele de vedere este inimaginabil….si eu o parte din viata vreau sa mi-o consum calatorind…e minunat sa descoperi noi culturi pasind dincolo de carti…
    o seara minunata….

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Octombrie 2011

      Ooo da, mare adevar spui draga mea – creatiile lui Dumnezeu sunt unice si de-o valoare incomensurabila. Dumnezeu este inegalabilul pictor, sculptor si creator .
      Teoretic si eu am aceeasi dorinta ca si tine, sa calatoresc foarte mult… practic imi este mult mai greu, dar nu imposibil.
      Si pe mine ma fascineaza cunoasterea lumii…

      Iti multumesc mult draga mea, o seara minunata iti doresc si eu si iti doresc sa ai parte numai de bucurii ! 🙂

      Apreciază

  10. Cea mai mare si cea mai fascinanta calatorie este ..in interiorul meu. nimic nu se compara cu aceasta calatorie… Unde nu m-as duce , unde nu m-as afla eu vreau sa ma gasesc pe mine insumi, vreau sa fiu eu intruchipat in tot absolut, si cum tind sa fiu.. asa cum m-a creat EL.

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Noiembrie 2011

      Impresionanta calatorie ai facut alaturi de tine si ma bucur daca ai reusit. Eu am incercat si incerc si acum, sa fac aceasta calatorie in interiorul meu si sa ma descopar in profunzime, insa mereu ma intalnesc cu diferite obstacole care ma intorc din drum si uneori sunt prinsa ca intr-o menghina fara scapare si atunci apelez la oamenii din jurul meu sa ma ajute sa ma descopar. Unii sunt sinceri cu mine si atunci imi sunt de ajutor, altii sunt vicleni si ma incurca si mai tare. Dar stiu un lucru. Nu am sa ma opresc.

      Iti multumesc mult ca mi-ai impartasit calatoria ta… O seara minunata iti doresc alaturi de tine! 🙂

      Apreciază

  1. Preotul mayas (III) « Marin Toma's Blog
  2. Written in stone…. « androxa
  3. Funny Romania! « Gabriela Elena
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,997 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
