inimă zdrobită


Nu este nimic mai devastator pentru psihicul uman decât ceea ce noi numim o, inimă zdrobită.

–El mă înţelege greşit!

–Ea mi-a scos peri albi!

–El a trişat!

–Ea m-a minţit!

–Eu nu pot mânca!

–Eu nu pot dormi!

–Văd faţa lui!

–Aud vocea ei!

–Vreau să mă sune!

–Vreau s-o văd!

Aşteaptă! Stai! Inima nu se frânge!
Noi iubim cu capu’, nu cu inimile noastre.

Conştient, dezvoltăm o idee despre cum ar trebui să fie relaţia noastră, cum cineva ar trebui să se comporte cu noi şi ce vrem să simtim în această relaţie.
Dacă lucrurile nu merg în felul în care ne-am propus, simţim cum inimile noastre se frâng.

Nu este un secret, acest lucru înseamnă, iubire – trebuie doar să învătăm cum să iubim sinceri, fără idei preconcepute.
Iubire înseamnă să fim sinceri şi arătând cine suntem cu adevărat; să-i acceptăm pe ceilalţi aşa cum sunt; să nu cerem nimic în schimb pentru dragostea noastră.
În aceste condiţii, dacă lucrurile nu merg bine, aceasta nu are nimic de-a face cu inimile noastre; sunt doar alegerile noastre sărăcăcioase, care s-au lipit de noi.

Ideea inimii zdrobite,  este fixată,  doar în capul nostru.

Articol anterior
Articol următor

21 comentarii

  1. Zdrobita, nezdrobita, trebuie sa mergem inainte. Se poate intampla oricui in viata… Daca intram in depresie nu rezolvam nimic. Ne adunam gandurile si o scoatem la capat cumva. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Octombrie 2011

      Foarte adevarat spui Cristi, subscriu spuselor tale, noi trebuie sa avem doar un singur sens, spre inainte ! Absolut nimic nu rezolvam daca stam si ne plangem de mila. Eu sunt convisa ca orice problema are si rezolvare 🙂

      Iti multumesc Cristi… o seara minunata iti doresc ! 🙂

      Apreciază

  2. sa invatam sa comunicam si sa iubim….. 🙂

    zi faina sa ai Stefania !

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Octombrie 2011

      Foarte adevarat spui Rokssana, fara o comunicare amiabila si iubire sincera, nu se poate convietui intr-o relatie, orice variante alternative ai incerca ! 🙂

      Iti multumesc mult Rokssana… O seara minunata iti doresc ! 🙂

      Apreciază

  3. Dragostea a fost, este si va ramane o eterna dilema…si asa cum ai spus si tu, trebuie doar sa iubesti sincer…si totul vine de la sine, chiar daca ceea ce vine nu este tocmai ce ti-ai fi dorit. Nu poti impune reguli, si nu poti gasi raspunsuri. Imi place blogul tau!

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Octombrie 2011

      Bine ai venit Anca Anitei ! 🙂

      Intr-adevar , dragostea va ramane eterna dilema care va dura doar in conditiile in care iubesti sincer, si esti sincer fata de persoana cu care ai inceput relatia. In nici un caz nu se pot impune reguli, acceptand persoana asa cum este si daca ceva iti displace la ea, comunicand si ajungandu-se la un consens cu ea, se poate poate schimba si/ sau imbunatatind ceea este deranjant. Pentru ca perfectiune nu exista.

      Ma bucur ca iti place casuta mea. 🙂

      Iti multumesc Anca Anitei… o seara minunata iti doresc ! 🙂

      Apreciază

  4. vacitim

     /  12 Octombrie 2011

    Buna, Stefania! Da, ai perfecta dreptate si ma bucur mult ca am citit aceste randuri aici. In mare partea iubim cu mintea, de fapt cam tot ce facem facem cu mintea. Ne facem calcule, socoteli, aranjamente si avem tot felul de asteptari. Apoi fiecare actiune a celuilalt o categorisim si asa de fiecare data ne invadeaza tot feluri de ganduri negative, nedivine. Ele sunt sursa nefericirii noastre si din cauza lor ajungem la dezamagire si disperare.

    Ce bine ar fi daca am iubi cu inima si am lasa sufletul nostru care este pur si plin de lumina sa iasa la suprafata…

    Nu stiu daca am mai lasat pe blogul tau melodia asta, e posibil sa fi facut-o, dar acum cred ca se potriveste perfect:

    O zi plina de lumina!

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Octombrie 2011

      Buna Marin! 🙂

      Foarte adevarat spui Marin si eu cred ca din cauza nemultumirilor noastre, trecem prin tot felul de stari negative, care asa cum bine spui si tu ne duc in dezamagire si disperare. Ar fi ideal sa cautam doar calitatile persoanei iubite si de ce nu si a oamenilor din jurul nostru si sa acceptam si sa toleram fiecare din noi defectele lor si viceversa.

      Ei, tare bine ar mai fi daca am iubi numai cu inima, ea n-ar mai gandi atata, nu ar mai face atatea calcule ar iubi si atat – dar cand intra mintea in actiune, ea schimba toate planurile si de foarte multe ori rezulta doar o iubire din interes.

      Nu ai mai lasat Marin aceasta melodie aici si ma bucur mult ca o faci acum – chiar se potriveste.

      Iti multumesc mult Marin… o seara minunata iti doresc ! 🙂

      Apreciază

      • vacitim

         /  14 Octombrie 2011

        Uite, pentru ca intr-adevar mi-au placut randurile scrise de tine si daca tot nu am mai postat la tine melodia lui Miguel Bose, indraznesc sa mai las una aici care se potrivesc cu sentimentele de iubire profunda:

        Apreciază

        • Stefania

           /  14 Octombrie 2011

          In casa mea, poti sa indraznesti cu incredere si esti binevenit oricand Marin. Uite incet incet incep sa indragesc si eu muzica spaniola, ca pe David Bustamante l-am indragit de la prima auditie. Melodia e superba Marin – versurile-i sunt profunde si chiar se potriveste – imi place ! 🙂 Am ascultat mai multe melodii ale lui David zilele astea, nici nu am crezut ca are atatea in repertoriul lui – imi place. 🙂

          Iti multumesc mult Marin, pentru gandul tau si pentru melodie. 🙂

          O seara minunata iti doresc si un week-end asa cum ti-l doresti tu, Marin ! 🙂

          Apreciază

          • vacitim

             /  14 Octombrie 2011

            Multumesc 🙂

            Daca nu ma insel, Busta are 6 albume scoase si se pregateste de al saptelea (Mio)-a lansat acum cateva luni prima melodie de pe noul album: Como tu ninguna.

            Ma bucur ca iti place cum canta Busta, este singurul cantaret pe care l-am ascultat si de la care imi plac absolut toate melodiile pe care le canta. E exact pe sufletul meu.

            O seara minunata si tie si un sfarsit de saptamana asemenea!

            Apreciază

            • Stefania

               /  14 Octombrie 2011

              Eu iti multumesc Marin! 🙂
              Eu i-am ascultat melodiile pe sarite, nu am ascultat albumele consecutiv , poate de aceea nu sunt atat de bine informata. Insa ceea ce am ascultat mi-a placut.

              O noapte linistita iti doresc Marin si un week-end superb! 🙂

              Apreciază

  5. Si sa nu uitam ca iubirea e oarba.
    „Stiu o prietena care are o casnicie fericita alaturi d un sot atat d urat, incat l-a cunoscut cand un amic l-a trimis la ea k s-o faca sa nu mai sughita.”

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Octombrie 2011

      ooo, DA, GogGuigou ! iubirea e oarba din nastere ! 🙂

      Prietena ta are o casnicie fericita, pentru ca nu a cautat defectele sotului ei, ia cautat doar sufletul, asta e mult mai important decat aspectul fizic. 🙂 Ei bine si el conteaza pana intr-un anumit punct apoi nu-i mai da nimeni atata importanta 😉 🙂

      M-ai facut sa zambesc … chiar atat de urat era ? :))

      Iti multumesc GogGuigou … O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

      • Eeeh era doar o gluma ca sa aduc un zambet p buzele tale si ale cititorilor tai. :-j
        Sa fii iubita!

        Apreciază

        • Stefania

           /  12 Octombrie 2011

          Mi-am dat seama ca era doar o gluma referitoare la sotul prietenei tale… pentru ca oricat de insetata de iubire ar fi o femeie… totusi e putin si selectiva 😉 🙂 nu se lasa sedusa de primul venit 😉 :))))

          Si tu sa fii iubit sincer GogGuigou ! 🙂

          Apreciază

  6. Frumoasă tema ta, Ştefania! Mi-a plăcut mult cum ai spus despre „alegerile noastre saracacioase, care s-au lipit de noi”… „Pârdalnica” de inimă ne aruncă în multe situaţii din care ieşim destul de bulversaţi şi răniţi. Pentru că ea ne dă ghies către o persoană anume, căci ea „simte” că acea persoană ar putea fi „aleasa inimii”. Apoi mintea ţese tot felul de gânduri, speranţe, planuri de viitor, înainte de a cunoaşte cu adevărat pe cel ales. De aici se nasc dezamăgirile, eşecurile, tristeţile… Căci nu întotdeauna imboldul inimii ne îndeamnă spre ceea ce ne-am dori şi ni s-ar potrivi…
    Ştefania, ce mult mi-a plăcut melodia Angelei Similea! Este o melodie minunată, pe care o ascult cu drag de fiecare dată.
    Îţi doresc o zi cât mai frumoasă şi senină în suflet! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 Octombrie 2011

      Ooo, da Alex, foarte adevarat spui – inima asta – se indragosteste si iubeste o alta inima, iubeste cu pasiune, inocent, sincer si fara asteptari si construieste in ea un imperiu al iubirii, insa informatia o primeste de la minte – insa tot mintea mai tarziu ii strica planurile si constientul din noi, analizeaza, compara, naste asteptari, prevede viitor – apoi cu fiecare zi care trece gaseste defecte, creeaza nemultumiri si apoi spulbera tot, lasand in urma dezastru, gol, cenusa, durere, dezamadire si teama.

      Ma bucur mult Alex ca iti place melodia – si mie imi place foarte mult . Am postat-o aici, datorita faptului ca tema este inspirata dintr-un caz real si actual. Cazul colegului meu. Iar in ziua care am postat-o, toata ziua a dat play doar acestei melodi, fara sa spuna vreun cuvant.
      Nu i-am pus intrebari, l-am lasat sa-si aline nelinistea, dar din tacerea lui am inteles tristete, dorinta si-o iubire nemarginita ce i-o poarta unei fiinte dragi.

      Iti multumesc mult Alex pentru gandul tau si urarea atat de sincera. 🙂

      O seara minunata iti doresc Alex ! 🙂

      Apreciază

  7. alaturi de tine

     /  26 Noiembrie 2011

    Dragoste??? Deseori m-am intrebat cum poti da dragoste daca nu o ai in interiorul tau?

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Noiembrie 2011

      Fiecare din noi, avem samanta dragostei in noi, asa am fost creati. Unii dintre noi o ingrijim inca de cand inmugureste si-o ajutam sa infloreasca si-o pastram inflorita pe toata perioada vietii si-o daruim tuturor cu care ne intalnim. Insa sunt altii care nu stiu din ce motiv, poate din egoism, o tin sechestrata in cel mai intunecat ungher al inimii lor si-o lasa sa se ofileasca – nu-i judec, n-am eu acest drept, dar poate asta ii face sa se simta mult mai bine si mai puternici.
      Noi sa ne pastram dragostea vie si inflorita si s-o daruim tuturor.

      Iti multumesc mult pentru gandul tau, pe care mi l-ai asternut aici… O noapte linistita iti doresc alaturi de tine! 🙂

      Apreciază

  1. Preotul mayas (II) « Marin Toma's Blog
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,060 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
