M-as simti confortabil

Daca as putea iubi si pierde, iar sentimentele sa-mi fie neatinse.

Daca as putea umbla prin indigo-ul noptii, cu luna si sa nu ma cufund in melancolie.

Daca as putea vedea, fara sa simt nimic fata de ceea ce vad.

Daca as putea asculta, fara sa iau aminte  la ceea ce aud.

Daca as fii ranita si pe loc vindecata.

Daca as fii injunghiata, fara sa sangerez.

Daca as putea sa nu astept sa secer, chiar daca am semanat cea mai buna samanta a mea.

Daca vina mea, nu mi-ar da fiori, cand dispretuiesc ceea ce am crezut candva.

Atunci m-as simti comfortabil?

Amortita ! 

Articol anterior
Articol următor

26 comentarii

  1. Frumos spus! Ai ales bine melodia cu NKOTB, au marcat o epoca in muzica.

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Octombrie 2011

      Iti multumesc mult Cristi pentru apreciere, ma bucur mult ca iti place. Eu sunt in cautarea muzicii adevarate si am descoperit ca muzica anilor 80 – 90 imi place foarte foarte mult. 🙂

      O noapte linistita iti doresc Cristi ! 🙂

      Apreciază

  2. Interesant textul si muzica, foarte frumos.

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Octombrie 2011

      Iti multumesc pisicaru pentru apreciere 🙂

      O seara minunata iti doresc 🙂

      Apreciază

  3. nu te-ai simti confortabil….stiu sigur 🙂

    zi frumoasa sa ai Stefania !

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Octombrie 2011

      Ce bine ma cunosti, Rokssana – intr-adevar eu nu pot fii indiferenta, pun prea mult suflet in tot si toate si nici nu as putea fii altfel…
      Iti multumesc mult Rokssana pentru gandul tau bun 🙂

      O seara minunata iti doresc draga mea 🙂

      Apreciază

  4. Stefania, Te vei simti! Energia exersata a gandului tau, iti va atrage un carusel serafic, in care sper si doresc sa te simti asemenea puritatii aspiratiilor tale.
    O zi aparte, asemenea tie! 🙂
    Madi si Onu

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Octombrie 2011

      Poate ca m-as simti Madi si Onu, daca as fii putin mai indiferenta , insa aceasta caracteristica nu face parte din structura mea. Imi pasa de tot ceea ce se-ntampla in jurul meu si ma-ntristez cand nu pot face nimic pentru a indrepta lucrurile.

      Va multumesc mult pentru apreciere si pentru gandul vostru bun…
      O seara minunata va doresc dragilor, Madi si Onu ! 🙂

      Apreciază

  5. vacitim

     /  5 Octombrie 2011

    Hey! Frumoase randuri. Eu o sa ma rezum la a raspunde printr-o melodie a anilor 2000 😀

    Sa ai o zi frumoasa, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Octombrie 2011

      Cadoul tau muzical ma incanta Marin, chiar astazi am asculta mai multe piese ale lui Bustamante 🙂

      Iti multumesc mult Marin pentru apreciere, melodie si gandul tau bun 🙂

      O seara minunata iti doresc Marin ! 🙂

      Apreciază

  6. Super tare muzica anilor ’80 – ’90, poate chiar cea mai tare. Te-as putea ajuta cu cateva sugestii daca doresti.
    Just let me know!
    Take care!

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Octombrie 2011

      Si eu sunt de aceeasi parere cu tine GogGuigou, in ce priveste muzica anilor 80–90, suna altfel mai natural, mai melodios, imi place foarte foarte mult.
      Cu mare mare placere accept orice sugestie muzicala, pentru ca eu ador muzica si nu concep o zi sa treaca fara sa ascult muzica, oriunde m-as afla , eu am nevoie de muzica, asa cum am nevoie de aer, apa, hrana, caldura, iubire… si in plus sunt deschisa spre a asculta diferite genuri muzicale.

      Iti multumesc mult GogGuigou pentru gandul tau bun 🙂

      O seara minunata iti doresc GogGuigou

      Apreciază

      • Ptr. ca vad ca gandesti ca mn cand e vorba de muzica iti propun aceasta mel din anii ’90 care mie imi place foarte mult:

        PS: daca nu apare clipul in comentariu sa nu ma injuri ca e prima data cand fac asta:D Sper macar ca link sa apara

        Apreciază

        • Stefania

           /  9 Octombrie 2011

          Intr-adevar melodia este superba – imi place foarte mult – chiar nu o stiam.

          Niciodata sa nu te indoiesti de mine, ca te-as injura – eu nu injur – si daca nu apare videoclipul in postare , nu vad sensul pentru care s-o fac – poate singura actiune care as face-o te-as intreba ce s-a-ntamplat si-ti ceream sa-mi spui numele interpretului si melodia.

          Iti multumesc tare mult GogGuigou pentru melodie si te mai astept si cu alte recomandari. 🙂

          Apreciază

          • Speram sa nu o stii 🙂
            Eeeee a aparut clipul si deci nu m-am facut d kko 😀

            PS: Hai sa dam „Raspunde” pana o sa apara doar cate un cuvant p rand :-„

            Apreciază

            • Stefania

               /  9 Octombrie 2011

              uite ca ai intuit bine – nu o stiam. 🙂

              si ma bucur ca a aparut – am ascultat-o chiar si acum i-am dar din nou replay 🙂

              :)) E interesant cum apar comentariile asa in forma de lacrima – iar la un moment dat va pararea si cate o litera 😉 :)))

              Apreciază

              • Stai, usor draga mea Stefania, nu te grabi ca distorsionezi cuvintele si ne cearta lumea 🙂
                Eu le vad in forma de telescop 😀
                Ma multumesc sa apara cate un cuv, parca e mai urat cate o
                l
                l
                t
                e
                r
                a

                Apreciază

                • Stefania

                   /  11 Octombrie 2011

                  Ei ! Care lume ? Aici la mine nu este lume, aici sunt doar prieteni simpatici, calzi si nesuparaciosi, care cu certitudine nu ne vor certa. 😉 🙂 Daca tu, GogGuigou, esti multumit, eu sunt si mai multumita 🙂

                  O seara minunata iti doresc GogGuigou ! 🙂

                  Apreciază

  7. sufletgol

     /  5 Octombrie 2011

    superb postul tau….mi-era dor sa citesc ceva frumos… profunzimea cuvintelor vine din suflet..
    minunat…
    O seara magica draga mea…

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Octombrie 2011

      Iti multumesc mult draga mea, pentru gandurile tale frumoase si bune.

      Te imbratisez cu drag si-ti doresc o seara minunata, draga mea ! 🙂

      Apreciază

  8. Frumoase gânduri şi bună întrebarea din final. De-ar fi fie toate doar „confortabile”, ne-am lipsi de multe şi tocmai de acelea care ne îmbogăţesc sufletul, chiar dacă sunt dureroase…
    Şi melodia mi-a plăcut mult!
    O zi minunată, Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Octombrie 2011

      Ai dreptate Alex, cred ca prin natura noastra umana, am fii capabili sa renuntam la bucuriile vietii doar pentru a ne simti confortabili.
      Asa cum bine spui tu ” ne-am lipsi de multe şi tocmai de acelea care ne îmbogăţesc sufletul „, insa eu nu vreau sa traiesc in amortire incat sa nu simt nimic, ci le prefer pe cele „dureroase” care ma impulsioneaza sa merg mai departe, chiar daca unele ma omoara, vin altele care ma reinvie; chiar daca unele ma fac sa plang, vin altele care ma fac sa rad, important e sa le simt – sa simt ca traiesc, sa simt gustul vietii.

      Iti multumesc mult Alex pentru gandul tau bun 🙂

      O noapte linistita iti doresc Alex. 🙂

      Apreciază

  9. frumos…

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Octombrie 2011

      Bine ai venit Rebecca ! 🙂

      Iti multumesc pentru vizita si gand…

      O zi minunata iti doresc Rebecca! 🙂

      Apreciază

  1. Vacitim va invita la masa! « Marin Toma's Blog
  2. Din studenţie… « Gabriela Elena
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 386,994 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
