experiment probat

Imbratisarea este sanatoasa.
Aceasta intareste sistemul imunitar, vindeca depresia, reduce stresul si imbunatateste somnul, intinereste, revigoreaza si nu are efecte secundare nedorite. O cura de imbratisari este cu adevarat miraculoasa, pentru orice boala.

Imbratisarea este naturala, este organica, are dulceata naturala, nu include ingrediente artificiale, nu polueaza aerul, nu strica mediul inconjurator si e benefica in intregime.

Imbratisarea este cadoul perfect. Perfect pentru orice ocazie si totodata frumoasa atunci cand o oferi dar mult mai frumoasa cand o primesti. Ea ne-arata grija pe care ne-o purtam unii altora, nu are nevoie de ambalaj suplimentar si desigur, se plateste complet pentru sine insusi.

Imbratisarea practic este lipsita de neajunsuri. Nu necesita schimbarea bateriilor, nu influenteaza inflatia, nu modifica cifrele in  economie,  nu se asociaza cu platile lunare, este protejata de jefuitori si nu este impozabila.

Imbratisarea – o resursa insuficient exploatata, care are puteri magice. Cand ne deschidem inimile si mainile, incurajam si pe altii sa ne urmeze exemplul.

Cand nu gasesti cuvintele potrivite pe care sa le adresezi oamenilor importanti din viata ta, o imbratisare sincera valoreaza cat o mie de cuvinte. Aduce alinare si incurajare, impacare si ne-arata dragostea ce ne-o purtam unii altora.

V-am spus vreodata cat de mult va iubesc?

Va imbratisez cu drag,  pe toti  vizitatorii mei ! 

Articol anterior
Articol următor

28 comentarii

  1. Frumos spus! Si perfect adevarat! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2011

      Iti multumesc pentru apreciere Cristi. 🙂

      O zi minunata iti doresc in continuare Cristi ! 🙂

      Apreciază

  2. O imbratisare atunci cand este cazul aduce multe in sufletul celui imbratisat! O seara minunata !!! >:D<

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2011

      Foarte adevarat spui tink3rbe11! 🙂 Sufletul celui care-o primeste, se-nvioreaza. 🙂

      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun tink3rbe11. 🙂

      O seara minunata iti doresc tink3rbe11 🙂

      Apreciază

  3. weekend imbratisabil! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2011

      iti multumesc mult a-z pentru gandul tau si pentru urare, la fel iti doresc si eu, sa ai parte numai de imbratisari calde si sincere. 🙂

      O noapte linistita iti doresc a-z 🙂

      Apreciază

  4. Frumoase gânduri, Ştefania! Căldura braţelor dragi spune mai mult decât o mulţime de cuvinte. Este nu doar strângerea unor mâini, cât mai ales apropierea inimilor!
    Week-end cât mai frumos, dragă Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Octombrie 2011

      Ooo, da, Alex , o imbratisarea apropie inimile, incat vibratia batailor lor se contopeste si bat la unison , invaluind trupurile in voalul prieteniei si-al dragostei.
      Iti multumesc mult Alex pentru apreciere si gandul tau bun. 🙂

      Un week-end superb iti doresc si eu – s-ai parte de imbratisari calde si sincere, Alex ! 🙂

      Apreciază

  5. Multumesc pentu imbratisare, am sa pun in practica acest experment. Un sfirsit de saptamina frumos.

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Octombrie 2011

      Poti sa-l pui in practica cu mare mare incredere – chiar functioneaza si da rezultate din cele mai bune ! Ai sa fii multumit 100% de rezultat ! 😉 🙂

      Iti multumesc mult pentru gand pisicaru, un week-end minunat ii doresc si eu ! 🙂

      Apreciază

  6. vacitim

     /  1 Octombrie 2011

    Buna dimineata, Stefania! Foarte frumoase randurile de mai sus. Nu am prea fost un vizitator constant in ultima luna, dar ma invit singur si iti multumesc pentru urare 😀

    Eu sunt mai vechi si mai ciudat in gusturi muzicale, dar adaug si eu la melodia postata de tine, inca una care imi este draga:

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Octombrie 2011

      Buna Marin si bine ai revenit ! 🙂
      In primul rand imi cer scuze ca raspund abia acum, dar adineauri am ajuns aici. Azi am fost acasa, la cules de struguri , sau mai corect este sa spun, la mancat de struguri, ca dupa incidentul neplacut cu albina, cand am murit putin, astazi toata lumea m-a rasfatat si m-au obligat intr-un fel sa stau deoparte, deorece erau foarte multe viespi pe struguri si m-au protejat cu totii.

      Esti binevenit oricand Marin si oricine este binevenit si invitat cu mare mare placere sa veniti in casa mea si cea reala si cea virtuala si sunt foarte onorata de toti oaspetii mei, care-mi trec pragul casei.

      Ei nu spune asta, cum sa fii ciudat in gusturile muzicale ? – daca avem gusturi muzicale diferite, asta nu dovedeste cu nimic ca suntem ciudati.
      Am ascultat melodia si chiar imi place si iti multumesc ca mi-ai facut-o cunoscuta. Eu nu prea am cunostinte despre muzica si interpretii spanioli . Dar sunt in cautare muzicii de calitate, muzica adevarata si poate am mai spus-o imi place mult muzica anilor 80–90, imi pare mie cea mai reala muzica.

      Iti multumesc mult Marin pentru vizita, melodie si gandul tau… 🙂

      O noapte linistita iti doresc si un week-end superb ! 🙂

      Apreciază

      • vacitim

         /  1 Octombrie 2011

        Bine te-am regasit 😀 Nu e nevoie sa iti ceri scuze, dar daca imi aduci un ciorchine te iert si pentru viitor 😛 :)) E foarte bine ca te-au protejat 🙂

        Multumesc mult pentru cuvintele frumoase, mereu m-am simtit bine aici pe blogul tau.

        Stefania, daca vrei lista cu nume de cantareti spanioli, se rezolva oricand. Muzica anilor 80-90, zici? Hmmm…ia sa vedem….ce zici de asta?

        Apreciază

        • Stefania

           /  1 Octombrie 2011

          Ok ! Ma bucur ca esti intelegator Marin 😉 🙂 … cu mare drag te-as servi si ti-as trimite nu doar un ciorchin, ci un cos plin, ca roade au fost din belsug, si dulci si aromati. 🙂

          Intr-un fel m-am bucurat, dar nici nu vreau sa fiu tratata ca un bibelou de portelan. „Daca mor, mor, doar nu se termina lumea dintr-asta”, asa le-am spus celor din familia mea si mamica s-a suparat asa putin, nu mi-a spus-o, dar am simtit-o cum isi ineca lacrimile. N-am sa mai spun niciodata vorba asta in prezenta ei.

          Imi place melodia pe care mi-ai propus-o 🙂 Muzica spaniola are ritmul ei, specific mediteranian, cantata din suflet – daca ai timp vreodata poti sa-mi trimiti lista cu interpretii tai preferati spanioli. 🙂

          Eu iti multumesc Marin pentru apreciere si ma bucur daca te simti bine in casa mea. 🙂

          Apreciază

          • vacitim

             /  1 Octombrie 2011

            Cu un cos de struguri iti dai seama ca nu pot fi decat foarte intelegator 😀 😉 Da, inteleg ce povestesti legat de mama ta. Asa mi se intampla mie cu bunica mea care m-a crescut. Desi are 81 de ani si probleme in a merge, tot ea este cea care vrea sa imi aduca o cana cu apa sau orice altceva 🙂

            O sa fac o lista cu numele cantaretilor si cu o parte din melodiile lor care imi plac cel mai mult. O sa ai ce asculta pe youtube 😀 :))

            Nu ai pt ce sa imi multumesti, in primul rand felul tau de a fi face placut blogul 🙂

            Apreciază

            • Stefania

               /  1 Octombrie 2011

              Ma bucur atunci ca esti foarte intelegator. 🙂

              ooo, ma bucur ca si tu esti rasfatat ! Asa sunt ele, mamele si bunicile noastre, vor sa ne tot cocoloseasca. 🙂
              Cred ca bunica ta e simpatica foc – te iubeste mult si mai cred si-ar da sufletul din ea, pentru tine 🙂
              Iti multumesc mult Marin pentru apreciere 🙂

              o noapte linistita iti doresc 🙂

              Apreciază

              • vacitim

                 /  1 Octombrie 2011

                Exact asa este bunica, ai intuit perfect. O noapte frumoasa si linistita si tie!

                Apreciază

                • Stefania

                   /  1 Octombrie 2011

                  Ma bucur mult Marin, ca ai o bunica atat de buna. Sunt convinsa ca si tu o iubesti mult. Si ale mele au fost foarte bune – din pacate acum nu mai traiesc.
                  Dumnezeu sa-i de-a multa sanatate bunicii tale sa va bucurati impreuna de tot ce va ofera viata – sa-si vada si stranepotii casatoriti si asezati la casele lor ! 🙂
                  Noapte divina iti doresc Marin ! 🙂

                  Apreciază

  7. sufletgol

     /  1 Octombrie 2011

    adevarat graiesti …de multe ori tacerea unui om alaturata unei imbratisari ne ridica mai mult decat oricare alt ajutor…
    o seara minunata draga mea.

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Octombrie 2011

      Foarte adevarat spui sufletgol si subscriu spuselor tale – o imbratisare calda, ne inalta, ne reinvie si ne da aripi … 🙂
      Iti multumesc mult pentru gandul tau si eu iti doresc o seara minunata si un week-end superb, draga mea 🙂

      Apreciază

  8. o imbratisare virtuala tie…stiu ca poti sa simti cu sufletul 🙂

    duminica faina !

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Octombrie 2011

      O simt Rokssana – si-o simt in fiecare cuvant al tau pe care mi-l adresezi… 🙂
      Si eu te imbratisez cu mult drag, stiu ca si tu simti cu sufletul. 🙂

      Iti multumesc mult Rokssana, pentru gandul tau bun si pentru imbratisarea sincera! 🙂

      O Duminica minunata iti doresc si eu Rokssana! 🙂

      Apreciază

  9. Foarte frumoase gândurile, Stefania!
    Si eu te imbratisez cu drag!
    Iti doresc o saptamana minunata! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Octombrie 2011

      Ma bucura vizita ta Elena …
      Iti multumesc mult si eu te imbratisez cu drag 🙂

      O seara minunata si o noua saptamana plina de reusite iti doresc draga mea 🙂

      Apreciază

  10. îți întoarcem îmbrățișările, dragă Ștefi 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Octombrie 2011

      Iti multumesc mult Agatha, eu le primesc cu drag si le simt ca-s daruite din inima ! 🙂

      O noapte linistita iti doresc draga mea! 🙂

      Apreciază

  1. Am revenit cu…Hadise « Marin Toma's Blog
  2. Gye Baek « Marin Toma's Blog
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 386,994 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
