culegi ce-ai semănat


Ai încercat vreodată să storci  sânge dintr-o piatră?
Acest lucru chiar nu este posibil!

Te-ai gândit  vreodată,  că atunci când  eşti negativist şi critic faţă de cei din jurul tău,  poţi ajuta corpul tău să dezvolte o piele mai groasă, iar în momentul în care apeşi mai tare, pielea devine tare ca piatra? Tu  însuşi, devi o piatră.
Negativitatea este otravă şi în toate lucrurile în care-o foloseşti, culegi ceea ce ai semănat.
Atunci când eşti negativist, fără a intreprinde acţiuni sau atitudini de revenire asupra lucrurilor cu bunătate, îţi creezi un mediu prielnic pentru reproducerea de resentimente şi animozităţi, sentimentele rănite fiind rezultatul natural al negativităţii.

Unii oameni sunt atât de negativişti şi înverşunaţi   încât doresc ca toată lumea să facă şi să simtă ca şi ei.

Dacă nu ai semănat nimic bun, nu vei culege nimic bun. Trebuie să semeni înainte de a putea culege. Trebuie să dai ceva, înainte de a putea obţine ceva.

Priveşte cum te tratează oamenii.
Dacă eşti rănit şi furios, asta nu-ţi dă dreptul să te răzbuni. Răzbunarea o poate face doar, Dumnezeu,  însă mulţi nu ştim acest lucru  şi asta este o  problemă. Jumatate dintre noi nu ştiu nimic despre Dumnezeu, mergem duminica la biserică unde murmurăm puţin o rugăciune drăguţă, în rest tot ceea ce este legat de cunoaşterea lui Dumnezeu, rămâne scris doar în Biblie. Iar de luni până sâmbătă suntem cei mai buni prieteni cu Satan şi din nou duminică dimineaţa suntem umili.

Fii atent la ceea ce te prefaci a fii, pentru ca eşti ceea ce pretinzi a fii.
Uită-te la viaţa ta, tu nu poţi sta să vezi pe nimeni fericit. Nu  accepţi ca celălalt să fie fericit. În marea disperare de-a fii  ceea ce nu eşti,   tu  mai degrabă minţi, decât să spui adevărul – vrei ca toţi oamenii să creadă că tu eşti, atât de fericit. De ce faci asta?

Bine-ar fi să ne păzim gândurile noastre să nu facem niciun rău nimănui, pentru că, ceea ce semănăm, vom şi culege.
Nimic bun nu va veni la tine, până când nu vei începe să semeni seminţe bune.

Există mai multe moduri de-a lumina în întuneric, la fel şi de-a face întuneric în lumină.

Te-ai întrebat vreodată câţi prieteni adevăraţi ai?  Nu prieteni făcuţi în reţelele de socializare, care vin uşor, îi găseşti uşor şi pleacă la fel de uşor, ci prieteni reali, în viaţa reală, pe care poţi conta în orice situaţie? Pentru că,  o prietenie care încetează brusc,  nu a fost niciodată una reală.
Altfel ai plantat o aşteptare şi vei culege o dezamăgire.

Deciziile pe care le luăm şi modul în care ne comportăm sunt ceea ce în cele din urmă   formează caracterul nostru.
Semănăm gândurile noastre, secerăm acţiunile noastre;
Semănăm acţiunile noastre, secerăm obiceiurile noastre;
Semănăm obiceiurile noastre, secerăm caracterul  nostru;
Semănăm caracterul nostru, secerăm destinul nostru…

Te-ai născut,  original…  Nu muri,  o copie!

Articol următor

17 comentarii

  1. Ai mare dreptate, frumoase cuvintele si cu mare inteles pentru cei ce vor sa inteleaga.

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Septembrie 2011

      Ma bucur daca exista cineva sa le-nteleaga, dar ma bucur si mai mult ca le-am inteles eu. Si am sa fac tot ce-mi sta in putinta sa seaman numai samanta buna.

      Iti multumesc mult pisicaru pentru gandul tau si pentru apreciere.

      O seara minunata iti doresc 🙂

      Apreciază

  2. cine seamana vant , culege furtuna 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Septembrie 2011

      Mare adevar spui Rokssana si subscriu spuselor tale, din pacate sunt inca foarte multi care seamana vant… uita de reversul medaliei.

      Iti multumesc mult Rokssana pentru gandul tau bun.

      O seara minunata iti doresc 🙂

      Apreciază

  3. cam asa e! cum faci asa ti se face! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Septembrie 2011

      Adevarat a-z subscriu spuselor tale…
      Tare bine ar fi daca multi dintre noi n-am fi atat de razbunatori – insa, nu multi sunt aceea care daca primesc o palma, intorc si celalalt obraz sau daca cineva arunca cu piatra in el, el s-arunce cu paine .
      Din pacate, prea plinul asta de sine, tranforma omul: in piatra, sloi de gheata, stanca, vrasmas…

      Iti multumesc mult pentru gand a-z 🙂

      O seara minunata iti doresc 🙂

      Apreciază

  4. sufletgol

     /  28 Septembrie 2011

    frumos spus..”Te-ai nascut, original… Nu muri, o copie!”…inca o postare de-a ta care ma pune pe ganduri…felicitari..
    o seara minunata draga mea..

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Septembrie 2011

      Sti cum numesc eu gandurile si framantarile care apar in postarile mele si care provin din experientele mele, mai mult sau mai putin placute? Caramizi , care incet incet ma contruiesc ca si om. Mi-e greu sa-mi scriu in cuvinte, trairile si sentimentele, din pacate n-am eu aceasta vocatie, dar ma bucur mult daca se-ntelege ceea ce vreau sa spun.

      Iti multumesc mult suflet gol pentru gandul tau si pentru apreciere. 🙂

      O noapte linistita iti doresc draga mea 🙂

      Apreciază

  5. La noi, din pacate, egoismul, invidia si rautatea sunt in floare. Poate in viitor o sa se schimbe ceva. Imaginile sunt superbe. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Septembrie 2011

      Bine ai venit Cristi 🙂

      Din pacate , n-am nici un motiv sa te contrazic, ai foarte mare dreptate.
      Deseori ma-ntreb, de ce exista toate astea: egoism, invidie, rautate ?
      Care-i miza de sunt atat de uilizate de oameni, stiindu-se faptul, ca viata-i atat de scurta, iar noi ne-o-ngreunam pe zi ce trece.
      De ce unora, armonia si bunatatea, li se pare o povara atat de greu de oferit ?
      Din pacate, n-am gasit niciun raspuns si nici nu mai sper sa-l gasesc vreodata.

      Esti optimist si-mi place ca esti asa – cine poate sti de ce miracole vom avea parte-n viitor. Asta depinde de fiecare din noi.

      Si mie mi-au placut foarte mult aceste picturi in ulei pe panza. Eu ador arta. 🙂

      Iti multumesc mult Cristi, pentru vizita si gandul tau bun.

      O noapte linistita iti doresc, Cristi ! 🙂

      Apreciază

  6. Ce frumos ai scris, Ştefania!
    Semănători ce suntem! Semănăm cu grăbire, în stânga şi în dreapta, înaintea şi înapoia noastră… Semănăm mult, dar nu mereu cu rost. De-am şti să găsim ogorul cel bun, în care sămânţa cea bună, să aducă rod însutit! Dar uite că tot ne poticnim prin locuri pietroase, ghimpoase, sau pe lângă drum…
    Noapte bună, cu pace în suflet şi bucurie! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Septembrie 2011

      Ai mare mare dreptate Alex, suntem foarte grabiti sa semanam si de cele mai multe ori nu ne gandim la ce vom culege sau si mai grav , unii din noi suntem de-a dreptul dezinteresati si indiferenti, poate de aceea, asa cum bine spui tu, semanam in „… locuri pietroase, ghimpoase, sau pe lângă drum…” si apoi cand nimic bun nu culegem, ne trezim, regretam, dar de cele mai multe ori regretele sunt tardive.
      Iti multumesc mult Alex pentru gandul tau bun si mesajul care tau sincer. 🙂

      O seara minunata si-o noapte linistita cu pace în suflet şi bucurie! iti doresc si eu Alex.

      Apreciază

  7. Daca esti ranit si furios, asta nu-ti da dreptul sa te razbuni ????????????????????????????????????????????????????????????????
    Da’ cum sa nu?
    eu contrazic ideea…

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Septembrie 2011

      Fiecare are dreptul sa faca ceea ce crede el de cuviinta si ceea ce crede ca ii vor aduce beneficii si impliniri. Eu nu sunt razbunatoare, nici nu am fost vreodata si nici nu voi fi vreodata. Desi am avut N* motive s-o fac si am simtit umilinta pana in maduva oaselor. Insa am preferat sa inghit totul pentru ca razbunarea imi pare intoarcerea in primitivitate, ori, decizia mea este sa evoluez. Eu cred ca pentru toate vrasmasiile lumii, bunatatea e cea mai puternica arma.

      Iti multmesc suflet de curva, pentru gandul tau.

      O seara minunata iti doresc. 🙂

      Apreciază

  8. Ştefania,
    „Tare bine ar fi daca multi dintre noi n-am fi atat de razbunatori ” Adevarul, neplacut dar veridic, este ca nu putem fi altfel!
    Genetic, ăştia suntem: influenţabili, uşor de manipulat în direcţie negativă, care nu ne onorează.
    Sper ca încercările tale, să dea rezultate pentru Salus populi.
    Te salut, încântat de cele citite,chiar cu statut virtual!

    Madi şi Onu

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Septembrie 2011

      Sunt de acord cu voi Madi si Onu ca prin natura noastra umana suntem : influenţabili, uşor de manipulat în direcţie negativă, care nu ne onorează.” – dar in acelasi timp ma gandesc ca odata cu nasterea noastra primim si intelepciunea pe care ar fi bine s-o folosim cumpatat, sa discernem binele de rau si avem posibilitatea sa alegem cu ceea ce vrem sa ne hranim, cu lucruri bune si frumoase sau cu rautati. Asta depinde de fiecare individ in parte.

      Gandurile mele scrise intr-un jurnal public nu le-as numi incercari, sunt doar gandurile mele si atat si nici nu sunt pentru a da rezultate pentru Salus populi, sunt doar gandurile mele, framantarile si concluziile mele, scrise fara scopul de-a impresiona sau invata pe cineva. Nu sunt eu in masura sa dau lectii, eu inca sunt cea care are multe de invatat si ma bucur foarte mult cand cineva, care-mi citeste jurnalul isi lasa cu sinceritate parerea lui despre ceea ce eu am scris aici, din experientele mele, din viata de zi cu zi.

      Eu va multumesc mult pentru gandul vostru bun Madi si Onu. 🙂

      O seara minunata va doresc 🙂

      Apreciază

  1. Miercurea fara cuvinte…grabbing my nuts… « androxa
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
