Atitudini

Ploile abundente ne amintesc de provocările vieţii.
Nu cere atunci când plouă, căldura  —  roagă-te pentru o umbrelă mai bună. Asta este atitudine!

Atunci când vine un potop, peştele iese din mare şi mănâncă furnici, iar când inundaţiile se îndepărtează, furnicile mănâncă peşte. Totul ţine de vreme. Dar stai, Dumnezeu ne dă tuturor posibilitatea de-a ne hrăni!

Pentru a duce o viaţă frumoasă în compania cuiva nu implică doar să găseşti persoana potrivită, ci să creezi o relaţie corectă cu ea. Nu grija de la început face relaţia frumoasă, ci cât de mult ne pasă şi ne implicăm să menţinem echilibru în relaţie pe tot parcursul ei, până când se termină.

Unii oameni aruncă mereu pietre în calea ta, însă, depinde de tine ce faci cu ele – poţi face un perete sau o punte de legătură.
Aminteşte-ţi mereu că eşti arhitectul vieţii tale!

Fiecare problemă are:  n +1  soluţii, unde   n  reprezintă  numărul de soluţii pe care le-ai încercat şi   reprezintă ceea ce nu ai încercat.
Asta e viaţa!

Nu eşte important să deţi toate cărţile bune în viaţă. Dar este important, cât de bine joci cărţile pe care le deţi.

Adesea, când ne pierdem orice speranţă şi credem că acesta este sfârşitul, Dumnezeu ne zâmbeşte de sus şi spune: „Relaxează-te dragă, este  doar o curba. Nu este sfârşitul!  Ai credinţa şi vei avea o viaţă de succes!”

Când te simţi trist, pentru a te înveseli du-te la oglindă doar şi spune: „La naiba!, eu, sunt într-adevăr aşa de drăguţ! ” şi vei depăşi tristeţea. Dar nu face din acest lucru un obicei, pentru că mincinoşii vor merge în iad!

Una dintre diferenţele de bază,  dintre Dumnezeu şi un om este că: Dumnezeu dă, dă şi iartă. Dar un om cere, cere, cere şi uită să dea şi să ierte… Fii recunoscător în viaţă!

Doar două tipuri de oameni sunt fericiţi în această lume. Primul tip este, o persoană nebună, iar al doilea tip, un copil. Fii nebun pentru a obţine ceea ce doreşti şi fii un copil să te bucuri de ceea ce ai realizat.

Ieri am fost puţin nebună
Astăzi voi fii copil!

Articol următor

5 comentarii

  1. astept ziua cand vei fi un copil nebun 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Septembrie 2011

      ooo, da… sincer si eu mi-o doresc. :))) Desi in copilarie mai faceam nazbatii copilaresti. Acum nu prea am timp. 🙂
      De cate ori imi propun sa ies din tipar niciodata nu-mi reuseste, se pare ca nu tuturor li se potriveste sa fie rebeli 🙂

      O Duminica minunata Rokssana 🙂

      Apreciază

  2. vacitim

     /  4 Septembrie 2011

    Buna, Stefania! Dincolo de faptul ca aproape de fiecare data cand nu am mai stiut ce sa fac, cand nu gaseam nicio solutie, am primit, am simtit pur si simplul cine este omul care m-ar putea ajuta. Si cu toate ca nicio lege omeneasca nu mi-ar fi dat dreptate, chiar asa a fost: am primit ajutor de la cine nu ma asteptam, cand nu ma asteptam 🙂
    Totul tine de credinta si de rabdare si de siguranta ca nimic din ce iti este dat nu e de netrecut, nu e sfarsitul, dupa cum scriai si tu.

    Sa ai o seara minunata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Septembrie 2011

      Buna Marin 🙂
      Si eu am primit de foarte multe ori ajutor de la cine nu ma asteptam sau de la cine ma asteptam mai putin si sunt convinsa ca Dumnezeu a lucrat asa si mi-a scos in cale oamenii care ma pot ajuta sau sprijini intr-o idee – pentru ca, cred eu, ca de astea avem cel mai mult nevoie, de sfaturi, de sfaturi intelepte, care sa ne ajute sa iesim din impas.
      Cred ca ma repet pentru a mia oara. Si nu mi-e rusine sa spun, pentru ca nu sunt eu vinovata de asta , chiar daca multi oameni ar interpreta ca m-as folosi de un santaj emotional, nici vorba de asa ceva – ar fi un neadevar din partea lor. Insa mie nu-mi place sa ascund partile triste ale mele si sa scot in evidenta doar fericirea, pentru ca atunci nu as mai fi eu, ar fi doar jumatate din mine.
      Eu nu am avut o copilarie roz , mai degraba una de cosmar si fara sa exagerez de fel, aprox. zece ore din zi si eu, mamica si fratii mei ne simteam in lagarele hitleriste Dachau sau Auschwitz. O copilarie foarte complexa care include iubirea mamei, jocurile copilariei , scoala, dar si teroare si maltratare – si incerc pe cat se poate sa uit, partile urate ale copilariei mele cu toate ca amintirile imi revin mereu in actualitate – dar am fost o norocoasa ca am o mama pe care o venerez pentru bunatatea si intelepciunea ei, dar si pentru ca Dumnezeu mi-a scos in cale foarte multi oameni cu suflet mare. Oameni care imi confirmau sfaturile mamei mele. Iar eu , acum, mi-as dori sa-i rasplatesc cumva pentru sfaturile intelepte pe care mi le-au dat, iar eu aplicandu-le, m-au format ca om.

      Si DA, Marin, fara credinta, eu una, nu cred ca eu si familia mea sa fi reusit.

      Iti multumesc mult Marin pentru gand 🙂

      O seara minunata iti doresc si eu si o noua saptamana plina de bucurii. 🙂

      Apreciază

  1. Sic transit gloria mundi: amintiţi‑vă de noi! « Marin Toma's Blog
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
