uneori prefer singuratatea

Uneori imi place sa fiu singura, doar eu si cu mine, pentru ca ma aflu intr-o companie chiar buna – cred si simt ca si muza incepe sa invete si sa cunoasca opiniile mele cele mai intime.

Am descoperit ca in singuratate exista surprize la nesfarsit, pe care gandurile mele mi le reflecta, iar timpul trece atat de repede incat ora de liniste imediat devine trecut.

Deseori aud pe unii din apropiatii mei vorbind ca in serile lungi, petrecute singuri, timpul trece foarte incet.

Nu este asa si pentru mine! Aceste ore sunt ale mele, sub forma de cadouri pretioase si aproape divine.

Oh, am nevoie de prieteni si de societate, pe care eu ii pretuiesc foarte mult.

Iar cum la mine singuratate nu poate fi lunga, trebuie sa-i cant cantecul ei, repede.

Viata mea are nevoie de contrast, la fel ca si adevarata arta
chiar daca interludiile sunt tot mai scurte, insa activitatea indeplinita trebuie sa preceada bine meritata liniste si pace interioara.

Asa cum intr-o zi torida cauti umbra, la fel si eu dupa o zi aglomerata, caut liniste si doar singuratatea reuseste sa-mi calmeze ritmul vietii si ma ajuta sa-mi gasesc pacea in spatiul meu propriu.

Articol anterior
Articol următor

2 comentarii

  1. ador singuratatea…nu m-am plictisit niciodata singura fiind 🙂
    imi place si agitatia cateodata,dar ador linistea si daca nu reusesc o perioada sa-mi am clipele de singurate,devin artagoasa..

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Septembrie 2011

      Nici pe mine nu ma plictiseste singuratatea, poate pentru ca nu imi petrec foarte mult timp singura si atunci acele ore de singuratate ma revigoreaza.

      Agitatia nu mi-a placut niciodata, nici macar in copilarie, intotdeauna am fost o fire mai linistita, mai rezervata – insa incerc s-o tolerez si s-o accept ca pe un bun necesar.

      Iti multumesc mult pentru gand Rokssana.

      O zi frumoasa in continuare si o noua saptamana plina de bucurii iti doresc. 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,099 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Dolus D'Oléron

    golden morning

    Im Gegenlicht

    It's a green day...

    Rainmaker

    All the Colorful Stories

    Room with a view

    Beach

    happiness

    Pink Florals, Andalusia, Spain

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
