dor de acasa

Poate intreaga lume sa fie vazuta ca acasa  sau  acasa  este un anumit loc ?

Acasa

Un cuvant care mai mult ca sigur evoca emotii puternice, ganduri puternice si imagini unice in perceptia fiecaruia. Cu totii cred ca ne conturam in mintea noastra o idee despre ceea ce inseamna acasa pentru noi.

Pentru mine, cuvantul acasa, aduce un sentiment de familiaritate, de securitate, de fericire, melancolie, dor— si un sentiment de pierdere sau absenta a ceva care a fost odinioara si nu mai este.

Daca in copilarie acasa era singurul loc foarte bine definit si fara indoiala incluzand familia mea. Dupa ce am plecat mai departe la scoala, apoi urmand serviciul, ca o consecinta, originea termenului acasa a devenit la nesfarsit evaziv si aproape de neatins in perceptia mea.

Motivata fiind sa ma dezvolt profesional si mutandu-ma pe cont propriu, termenul acasa a devenit tot mai obscur, iar treptat am inceput sa experimentez un sentiment aproape confuz a propriei identitati inmugurind in mine dorinta de apartenenta undeva. Asa am ajuns la o intelege, eu cu mine, amintindu-mi de-o veche vorba care nu mi-o amintesc cu exactitate cum era, dar a devenit si motto-ul meu „ oriunde imi asez palaria, acolo este casa mea” cuvinte magice care au facut sa ma acomodez mai usor.

Imi aduc aminte de primul val de nostalgie cand am realizat ca nu voi mai avea posibilitatea de-a ma reintoarce sa traiesc, acolo, acasa, sau poate doar daca as renunta la ce-am realizat pana acum si nu-mi doresc asta– si ma intristeaza faptul ca legaturile ce odata m-au legat de locurile natale au fost sectionate pentru totdeauna si nu le voi mai putea restabili cum au fost.

Astazi am simtit dorinta puternica de-a ma reintoarce acasa, acolo, la radacinile mele, precum si dorinta infinita de-a fi in compania  familiei mele si oamenilor de acolo.

Articol anterior
Articol următor

71 comentarii

  1. a-z

     /  17 Iulie 2011

    intr-un timp neiertator al globarizarii, mobilitatilor socio-profesionale, acasa trebuie sa devina ceva vag si mereu adaptabil, deci nu foarte fix. asta pt a te face ancorat bine in mediul mereu schimbator.
    curaj, putere de rezistenta in tot acest haos, cum poate fi vazut totul. dar, deocamdata asa pare a fi timpul prin care trecem: mai iute, schimbator poate ca oricand si tot asa.
    succes si fii tare!

    🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  18 Iulie 2011

      Eu vreau ca acasa sa fie acel echilibru de care avem nevoie cu totii. Sa fie baza de unde plecam si unde ne intoarcem. Sa fie punctul forte dintre viata sociala si cea profesionala… cel putin asta vreau eu si de cele mai multe ori infaptuiesc ceea ce-mi doresc cu adevarat.

      Iti multumesc mult a-z pentru gandul tau si-ti ofer un dar muzical in ton cu gandul meu asternut aici in jurnalul on-line, desi puteam sa-l pastrez doar pentru mine… 🙂

      Sunt tare, intotdeauna am fost , chiar daca uneori mai scap cate o lacrima, asa sunt racii mai sensibili 🙂

      O seara minunata iti doresc si o noua saptamana excelenta si succes si fii tare!

      Apreciază

      • a-z

         /  18 Iulie 2011

        racii! inseamna ca granita primaverii cu vara, ori imediat dupa ce vara incepe de cateva zile e intervalul in care tu aduni primaveri-veri! aniversare placuta sper ca avut-ai si anul acesta!

        Apreciază

        • poorbuthonest

           /  18 Iulie 2011

          Aproape de granita primaverii, poate de aceea in sufletul meu este mereu primavara. 🙂

          Pot spune ca in fiecare zi pot sarbatorii, chiar insasi acea zi care-mi este daruita. Dar sa sarbatoresc o zi, prilejuita de ziua mea de nastere, niciodata nu am avut si nici nu voi avea. In copilarie nu am sarbatorit-o din motive obiective, iar acum, ma gandesc, ca as fi nevoita sa pun prea multe lumanari pe tort, iar acesta ar fi ridicol 😉 🙂 :))) mi-e teama de asta 😉 🙂 chiar daca m-am nascut intr-o zi insemnata, cand aprox. tot mapamondul o sarbatoreste 🙂

          Iti multumesc mult pentru gandul tau a-z 🙂

          asa ma simt eu acum … simte-te si tu feel good 🙂

          Apreciază

          • a-z

             /  18 Iulie 2011

            pui si tu lumanari cu cifre, doua ajung!

            seara faina!

            Apreciază

            • poorbuthonest

               /  18 Iulie 2011

              Sti ca mi-ai dat o idee :))) Anul viitor am s-o pun in aplicare 🙂

              Iti multumesc mult mult a-z 🙂

              Somn usor si vise frumoase 🙂

              Apreciază

              • a-z

                 /  18 Iulie 2011

                stiu!:)
                somn usor si odihna binevenita!

                Apreciază

                • poorbuthonest

                   /  18 Iulie 2011

                  🙂 ooo, da… odihna este binevenita… si cand ma gandesc ca mai este putin si din nou suna soneria… 😦 :))))

                  vise frumoase a-z 🙂

                  Apreciază

  2. a-z

     /  18 Iulie 2011

    michael learns to rock-someday, someway

    seara placuta si optimism!

    te-am pupacit brusc,

    :):*

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  18 Iulie 2011

      foarte frumoasa melodia… eu nu am mai auzit-o pana acum 🙂

      Iti multumesc mult a-z 🙂

      O seara superba iti doresc – big hug 🙂

      Apreciază

  3. a-z

     /  18 Iulie 2011

    ironic-alanis morissette
    pandera-joy and fun
    mariah carey- without you

    enjoy listening si fii bine! (bn) iar eu voi zice bravo! (bv)

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  18 Iulie 2011

      In fiecare seara, de vreo doua luni incoace, cand eu ajung acasa , internetul imi joaca feste – nu-i asa ca-i ironic ? ( asta apropo la piesa Alanisei Morissette ) . Numai dupa ce dau restart calculatorului, incepe sa functioneze la „capacitate” Cred ca e timpul sa am o discutie deschisa cu un reprezentant al distribuitorului meu de internet. 🙂


      Si eu voi zice BraVo, enjoy listening 🙂
      si propun in continuare aceasta melodie care suna foarte foarte BiNe 🙂 big hug 🙂

      O noapte linistita iti doresc a-z 🙂

      Apreciază

  4. vacitim

     /  18 Iulie 2011

    Hey 🙂

    Minunata melodie si emotionante cuvinte. Da, casa este amintirea clipelor fericite ale copilariei si mai apoi toate locurile in care te-ai simitit fericit…sau locurile in care cei ce te-au primit te-au facut sa simti ca esti partea din ei 🙂

    O seara frumoasa, Stefania!

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  18 Iulie 2011

      Buna Marin 🙂

      Asa e, melodia, ritmul ei este superb si cred ca si ea a contribuit ieri, la starea mea de melancolie si emotie si a dorintei puternice de-a ma reintoarce acolo, acasa .
      Si acum sunt parte din ei si ei din mine– ne purtam in suflete chiar daca distanta nu ne permite si fizic sa fim impreuna, sufleteste suntem legate pe vecie.

      Iti multumesc mult Marin pentru gandul tau 🙂

      O seara minunata iti doresc si eu ! 🙂

      Apreciază

  5. muzică, imagini, cuvinte…
    Acasă e locul care te face să te simți fericit, care-ți oferă echilibru, care te face să vrei mereu să te ntorci.
    Da, termenul a devenit foarte relativ în cotidianul ăste nepreietenos câteodată…
    Gând bun 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iulie 2011

      Asa e Agatha, subscriu celor spuse de tine. 🙂

      Acasa, este ax-ul care sustine viata sociala si cea profesionala, fara de el, acestea doua n-ar functina sanatos, ci ar scartai… 🙂

      Iti multumesc mult mult Agatha pentru gandul tau bun 🙂

      Te imbratisez si eu si iti doresc o seara minunata 🙂 si iti propun sa asculti o melodie asa in ton cu… dorul de acasa 🙂

      Apreciază

      • Mulțumesc pentru dedicație și o seară frumoasă și ție 🙂

        Apreciază

        • poorbuthonest

           /  19 Iulie 2011

          Eu iti multumesc mult Agatha 🙂

          O noapte linistita iti doresc si mii de pupici micutului tau de care eu m-am indragostit definitiv 😉 🙂 in fiecare zi intru sa-l vad, dar e adevarat ca nu am lasat semne, pentru ca acum sunt intr-o perioada mai delicata cand fac numai gafe, involuntar , pe care in secunda doi le regret … asta e ! 🙂 dar sper sa-mi revin 🙂

          Te imbratisez cu drag, Agatha 🙂

          Apreciază

          • definește „gafe” 😀
            Pot fi niște lucruri înțelese greșit 🙂
            Toți o mai facem lată din când în când, ăsta nu e motiv să te bagi în carapace.
            Eu zic să treci peste și să fii prezentă pe unde îți place mult.
            PS. La mine nu ai cum să faci ghafe 😆 Și am senzația că mai ai câțiva cititori care cred la fel, așa că…

            Apreciază

            • poorbuthonest

               /  19 Iulie 2011

              Fac comentarii inadecvate la unele postari… ma las si eu dusa de val… astea-s gafele mele 🙂 iar cum eu sunt rac, e tipic sa ma retrag in carapace 😉 :))) ufff ce rea sunt ! sa-mi fie rusinica ! 🙂

              O, draga mea Agatha, prezenta sunt in fiecare zi si nu doar o singura data, de cateva ori / zi, la oamenii cu sufletul frumos, oameni pe care eu ii apreciez foarte mult, la voi cei pe care v-am trecut in blogroll sa pot ajunge cat mai repede la voi… dar nu las semne si aici fac o mare mare greseala 😦
              O sa trec… doar sunt o luptatoare care refuza sa devina erou :))))

              Imi sunte-ti tare tare dragi 🙂

              Iti multumesc mult mult Agatha, pentru gandul tau bun … somn usor si vise frumoase iti doresc 🙂

              Apreciază

              • Nu există comentarii inadecvate. Pot să nu fie ceea ce vrem să citim, dar asta nu înseamnă că sunt inadecvate.
                Greșeala înseamnă mult mai mult de atât, Ștefy 🙂 Eu știu mai bine, din păcate. Așa că…fă ce simți și nu te mai gândi la lucruri care nu contează.
                Somn ușor 🙂

                Apreciază

                • poorbuthonest

                   /  19 Iulie 2011

                  hmmm… ai dreptate Agatha ! 🙂
                  Cred ca stiu la ce te referi cand spui reșeala înseamnă mult mai mult de atât poate nu chiar 100% dar…

                  Am sa fac ceea ce simt, iti multumesc mult pentru incurajare… uneori am atata nevoie de ea…

                  Acum fug la culcare– maine dimineata ma ttrezesc la 4 h si :(((

                  Te imbratisez cu drag 🙂

                  Apreciază

  6. a-z

     /  19 Iulie 2011

    e mai faina „mai avem nevoie si de iarba” (cantecul ierbii), fara a comporta in referire sinonimia ierbii in registru inferior (droguri, etnobotanice!)
    deci george nicolescu & unu’- cantec pt sanantatea ierbii.

    e mai putin incarcat de semnificatie contextuala politica(tot artistul clujean a semnat si imnul pd, azi pdl, tot de-acolo-i si boc si de-ar fi fost un regim politic care lucreaza in spiritul a ceea ce trebuie facut, chiar daca e greu resimtit nu ar fi fost nimic de zis impotriva, dar haoticii astia nu merita aprecieri).

    seara frumusica no.19, ca atat e (a-z)i!

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iulie 2011

      ooo, da, etnobotanicele si drogurile sunt excluse definitiv din context… din punctul meu de vedere, ele nu au existat si nici nu vor exista vreodata in ceea ce ma priveste pe mine:)

      Si, da, avem nevoie de iarba… de iarba verde de acasa 🙂

      Din fericire pentru mine, nu ma pricep la politica de fel… o consider un joc murdar, al oamenilor mari.

      Iti multumesc mult a-z pentru gand si melodia superba 🙂

      O seara excelenta iti doresc a-z 🙂

      Apreciază

  7. a-z

     /  19 Iulie 2011

    ce mai face Stefy? nu acum, ca nu fac referire literala, asa in genere, cu muncile cum mers-a azi? sa-ti fi prins bine cina, blogareala mica inca 1 pic, ceva muzici ascultate si iar nani! de vrei sa mai citesti o poezioara mica, am mai postat una chiar azi, ceva mai devreme. de-o citesti si lasi vreun comm, completeaza te rog si adresa de e-mail inainte de postarea parerii tale, asa nici nu devine publica de pe blogul meu si nici tu nu vei avea prea mult de citit azi, ca am si eu ceva treaba si tu mai trebuie sa te odihnesti peste nu mult! ce zici, citesti poezia si faci inaugurarea parerilor pe my blog, please?

    mai uite-o piesa faina: cose dela vita-tina turner & eros ramazzoti

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iulie 2011

      Am s-o iau pe indelete, sper sa fiu si coerenta. 🙂
      Oficial, sunt bine, insa caldura este momentan dusmanul meu… literatura – o las celor in masura sa scrie literatura, scriitorilor, poetilor si de ce nu jurnalistilor , eu scriu doar clisee din gandurile mele… nimicuri, neimportante, doar asa… poate ca sa-mi demonstrez ca exist, undeva in acest univers. 🙂
      Seara nu mananc, cel mult beau un pahar cu lapte.

      Stiu a-z, ca ai postat o poezie noua, am si citit-o deja, de fapt pe toate le-am citit … sau ai crezut ca eu nu te vizitez ? Ei afla ca te-ai inselat ! Eu ii vizitez in fiecare zi pe toti cei care mi-au lasat un gand a lor, pentru mine cu totii sunte-ti importanti, dar spre rusinea mea nu imi las intotdeauna amprenta pentru ca … ma repet din nou, spre rusinea mea, uneori ma simt ca ma incadrez doar pana la inteligenţa genunchilor de broaşte si asa fac foarte foarte multe gafe la unele postari de pe bloguri 🙂

      Iti multumesc mult a-z pentru gandul tau si melodia superba… imi place mult 🙂

      O noapte linistita iti doresc 🙂

      Apreciază

  8. a-z

     /  19 Iulie 2011

    eh, atunci afla ca si tu te inseli in privinta propriei vederi despre sine. poate fi semn ca esti bine motivata sa reusesti bine realizate toate pe cele pe care ti le doresti si incepute le duci incet-incet spre finalizare, iar asta e nu bine ci foarte bine. si de nu e cum zic eu, caci nu-s eu in pielea ta sa simt eu pentru tine, sau in locul tau, caci a simti pentru cineva poate fi perceput si ca empatizare, or la asta ma pricep destul de bine, fara ca sa fiu laudaros, ca nu mi-e deloc felul. cat despre lasat amprente, e bine uneori ca incepand cu un pas, sa incepi apoi sa mergi, ca in „ridica-te si umbla!”,; contextual nu e decat o comunicare ce-si are menirea a depasi mai usor si benefic neplacerile prezentului cotidian atat de ancorat intr-o pragmatica a nimicniciei umane ajunse a conduce si a se exonera de adevaratele asumari, pe care doar le invoca la nivel discursiv. sub nicio forma nu vizeaza broasca felul in care ai zis-o tu in postarea mea, ci cu totul altceva.
    ma bucur ca-ti place melodia, uite alta inainte de nani-uri!
    viva forever-spice girls
    2 become 1-spice girls
    big hugs :):*
    ingeri de la e-v-s-n vegheati-i somnul bun!

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iulie 2011

      Tot ce se poate… nu te contrazic… in ceea ce spui. 🙂
      Stiu a-z ca, „contextual nu e decat o comunicare ce-si are menirea a depasi mai usor si benefic neplacerile prezentului cotidian atat de ancorat intr-o pragmatica a nimicniciei umane ajunse a conduce si a se exonera de adevaratele asumari, pe care doar le invoca la nivel discursiv. sub nicio forma nu vizeaza broasca felul in care ai zis-o tu in postarea mea, ci cu totul altceva.”

      Si hai sa-ti mai marturisesc ceva… ceva se intampla pe platforma blogspot, pentru ca eu am incercat sa postez la tine mai multe comentarii, dar nici macar ca anonim nu se pot trimite… sau cel putin, prin cate metode eu am incercat, cum la voi pe blogspot aveti mai multe alternative, si acest inconvenient nu doar pe blogul tau mi sa intamplat ci si la http://inceputuri-timide.blogspot.com/, unde initial am mai postat comentarii, iar acum nu mai reusesc… si acest lucru pe mine ma supara foarte tare… dar ce pot sa fac ? am incercat si la ea, sub anonimat si tot nu am reusit … e tare ciudat aceasta schimbare… ciudat fenomen!
      Eu la tine am crezut ca tu nu accepti opinii din exterior si ai blocat aceasta sectiune, acelasi lucru am crezut ca si Mirela a blocat accesul pentru a trimite comentarii. Asta e ! Ti-am spus toate astea doar pentru ca ai atins subiectul, altfel poate ca nu ai fi aflat niciodata. 🙂

      Iti multumesc mult mult a-z 🙂

      big hugs :*
      ingeri de la e-v-s-n vegheati-i somnul bun! si eu iti doresc 🙂

      ingeri de la e-v-s-n vegheati-i somnul usor si vise frumoase! 🙂

      Apreciază

  9. a-z

     /  19 Iulie 2011

    tot ce trebuie facut pt a trimite commenturi: adresa de e-mail si un nume de utilizator si eventual si linkul blogului propriu, pe langa continutul propriu-zis al mesajului tau. daca primele doua se cer neaparat scrise, ultimul e la voia celui care lasa commul. trebuie stiut faptul ca adresa de e-mail nu devine publica, deci vizionarii ei de catre toata lumea. singurul lucru e ca atunci cand lasi commuri pe un blog comentat si de alte persoane in afara ta si a titularului de blog ce poate lasa reply-uri, dandu-ti si linkul blogului tau, mai poti castiga alti cititori pe blogul tau, caci identitatea cu care te-ai semnat cand ai trimis commul pe blogul meu, devine una subliniata, fapt ce va face ca oricine din curiozitate sau alt motiv, va da click pe numele tau va ajunge direct la tine pe blog! simplu! deci, ce zici, opinezi cumva vreo postare a mea? nu-i bai azi, e timp!

    cum ziceam, cand se apropie ene pe la gene, ramane valabil. somn usor, draga mea! 🙂
    jordin sparks-tattoo

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iulie 2011

      Hey… stiam aceste detalii 🙂 🙂 Adineauri am incercat din nou si crede-ma, chiar nu am reusit si nu-mi permit sa umblu cu zaharelul sau sa te mint – pentru ca nu-mi place mie sa mint non-sens.

      Sincera sa fiu nu m-am inscris in goana nebuna dupa cititori, pentru ca pur si simplu eu nu am timpul necesar sa le ofer ceva maret de citit… si ma repet din nou, eu scriu doar clisee din gandurile mele… neinteresante pentru cineva… crede-ma 🙂 Chiar am fost tentata de cateva ori sa-mi inchid contul, dar m-am razgandit, deoarece, voi oamenii minunati pe care v-am intalnit aici, m-ati determinat sa nu o fac si va multumesc mult mult pentru asta.
      Desi mie nu-mi plac promisiunile, promit sa mai incerc… ( insa nu in seara acesta, pentru ca sunt foarte obosita)

      somn usor si tie a-z 🙂

      melodia imi place foarte foarte mult 😉 🙂

      Apreciază

  10. a-z

     /  20 Iulie 2011

    unforgetable-natalie& nat king cole
    se apropie de bravo ploaie, la tine ploua, plouat-a bine?
    🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  20 Iulie 2011

      Buna a-z 🙂
      Inca nu ploua, dar este foarte foarte innorat , parca s-a lasat cerul peste pamant… cred ca o sa fie o furtuna puternica la cum rasuna cerul de fulgere, tunete si traznete .

      Am intrat din nou pe blogul tau si… crede-ma, inca este aceeasi situatie, pot trimite niciun mesaj… imi pare sincer rau 😦
      Iti multumesc mult pentru gand si melodia pe care chiar nu o stiam 🙂

      O seara superba iti doresc a-z 🙂

      eu ascultam adineauri asta, pe am intentionat sa ti-o recomand pe blogul tau.

      Apreciază

  11. a-z

     /  20 Iulie 2011

    aici nu poti spune deloc bravo, caci a inceput diluviul…

    pray- dj bobo 🙂
    seara cat mai putin zgomotoasa! 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  20 Iulie 2011

      oooo, nici la noi nu se poate spune bravo … e rupere de nori…

      seara cat mai putin zgomotoasa! si tie 🙂

      PS. De 59 de minute ma chinui sa postez un comm la oricare postare a ta si dupa ce parcurg toate etapete si selectez profilul, imi afiseaza asta : ” adresa URL contine caractere nepermise ” – nu mai inteleg nimic.

      uite piesa acesta o ascultam eu adineauri ! 🙂

      Haddaway – What is love

      Apreciază

  12. a-z

     /  20 Iulie 2011

    nu mai vrei sa faci un blog? pe blogspot, da! poate asa o merge cumva postatul! am vazut si eu aceeasi hiba la postari, postat-am ceva la mine in ideea asta, dar hiba pomenita de tine nu se rezolva nu stiu din ce motiv…

    i believe in you-kylie minogue + torn-natalie imbruglia

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  20 Iulie 2011

      Dar tu, nu vrei sa-ti faci blog pe wordpress ?? Mie imi place mai mult… mi se pare mult mai usor de lucrat cu el.
      Eu nu am sa-mi fac un alt blog. Nu in momentul de fata, cand inca sunt captata de ideea de al inchide pe acesta, fara a-mi face un altul.

      Sti de ce ma bucur a-z, ca ai vazut ” defectiunea ” si tu ? Din unicul motiv, ca ma vei crede. 🙂

      somn usor si vise frumoase 🙂


      Apreciază

  13. Ștef, nu știu exact ce qai selectat tu acolo. Mă gândesc că dacă ai ales varianta adresa wordpress, tastezi numai numele. In cazul meu, eu tastez doar „experimentesiexperiente” fara .wordpress.com.
    dacă nu, ar merge nume + url.
    dacă e altceva, atunci scuze că m-am băgat 🙂

    Apreciază

    • salutare! incearca tu putin, oriunde la mine si vezi daca te lasa sa postezi!please!

      Apreciază

    • poorbuthonest

       /  20 Iulie 2011

      Am incercat toate variantele… crede-ma Agatha. Nu este primul blog pe blogspot unde comentez. Nu am de ce sa te mint. inclusiv varianta pe care tu ai mentionat-o am incercat-o, numai ca eu am scris simplu numele meu si nu mi-a mers. habar nu am ce poate sa fie. Si la Mirela mi se intampla la fel, cu toate ca la ea am mai postat comentarii, iar acum nu mai reusesc . tare ciudat .

      Ma bucur mult ca te-ai bagat Agatha si-ti multumesc mult de tot 🙂
      O noapte linistita iti doresc Agatha 🙂

      Apreciază

  14. a-z

     /  20 Iulie 2011

    nu se punea problema ca nu te cred! sub nicio forma. dar am intrat si eu asa de curiozitate, chiar am completat campul respectiv cu adresa ta url si mie mi-a „zis” acelasi lucru! invata-ma cum e cu wordpressul asta, da-mi asa ceva detalii despre, auzisem ca necesita un soft ceva salvat in pc anterior blogului, e adevarat? eu pe acesta il am demult, de vreo 4 ani si doar curiozitatea apasarii unei taste imediat dupa ce acceptasem invitatia unui coleg de facultate de a-mi deschide cont de e-mail si pe google (se zicea ca nu are oricine si ca merge bine si am zis sa am si eu!) a facut sa se inceapa atunci blogul. a ramas de atunci in paragina neatins, posibil uitat, reconfigurat in iarna trecuta cand someria mi-a dat (inca imi mai da!) ceva sa-mi omor timpul…

    Apreciază

  15. am și eu o întrebare tehnică 🙂
    Cum faci să-ti apară toate video-urile pe VodPod? mie îmi pare numai unul din două. E vreo opțiune cu liste? Help, please 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  21 Iulie 2011

      aaa, nu… nu este nici o obtiune… nici la mine nu-mi apar chiar toate, habar nu am de ce, insa cred eu, ca nu intotdeauna colaboreaza wordpress cu VodPod sau uneori am fost instiintata printr-un mail ca este o defectiune tehnica care in cel mai scurt timp se va rezolva si chiar se-ntampla…
      Iar daca fac mai multe postari si nu-mi apar si pe VodPod , folosesc doua variante, sterg acesta de pe blog si-l reactivez din nou…. sau incarc video-clipurile chiar pe site-ul VodPod 🙂

      O seara minunata iti doresc Agatha 🙂

      Apreciază

  16. a-z

     /  21 Iulie 2011

    aha, asta era! ai vrut a mai posta ceva muzici si nu mers-a?

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  21 Iulie 2011

      buna a-z 🙂

      Nu inteleg ce vrei sa spui cu aha, asta era! si nici intrebarea nu o inteleg.
      Muzica postez , pentru ca ea face parte din viata mea, ea pentru mine este ca apa si aerul pe care-l respir … chiar daca nu se poate asculta pe site-ul meu – se poate asculta pe youtube si tot se poate asculta. Nu-i nici o tragedie in asta…
      Eu daca vreau sa ascult o melodie, fac tot ceea ce-mi sta in putere si tot o ascult 🙂

      O seara frumoasa iti doresc a-z 🙂

      Apreciază

  17. a-z

     /  21 Iulie 2011

    uite ce mi s-a mai zis in legatura cu dificultatea publicarii commenturilor pe blogspot! ca se poate trece direct mesajul in continutul commului, avand grija ca inainte de postare sa alegem open id si sa trecem in loc de wordpress user, direct linkul blogului tau. cica asa merge fara batai de cap!

    daca ai timp, dispozitie si vointa sa incerci asa azi, ai la ce, doar ce am postat 4 catrene, 4×4!

    orice alegi sa faci, linistita sa poti fi si dupa o simtitoare racorire meteo dupa diluviul de azi-noapte sa te acomodezi perfect la ambientul natural.

    I’ll be missing you-puff daddy & faith evans
    pt cum suna de fain, nu pt motivul compunerii melodiei!

    🙂 seara relaxanta!

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  21 Iulie 2011

      Te-am vizitat pe blog a-z, am obeservat ca Agatha a reusit sa lase comentarii si ma bucur foarte mult pentru acest lucru. Din nou am incercat sa las un comm. din pacate nu am reusit … imi pare sincer rau…
      Nu vreau sa cad intr-o lumina negativa si nici in cea a incompetentei… dar urmand toti pasii chiar si cei mentionati de Agatha, am selectat profilul ( toate variantele, pe rand dand chiar si refresh la site ), am completat casuta cu username, am apasat butonul continua, apoi mi s-a deschis o alta fereastra si mi-a aparut asta:
      >WordPress.com
      >You need to sign in
      >You need to sign in to wordpress.com to complete this process.
      >You should use a bookmark or type in the address to do this. This page does not contain any links, to protect you from phishing.

      Revin la comentariul pe care mi l-ai lasat a-z, am citit catrenele si toate postarile tale, care sunt foarte profunde si inspirate din realitatea cruda pe care o traim…
      Eu nu vreau ca tu sa te superi, departe de mine acest gand… eu nu vreau sa supar pe nimeni.
      Intotdeauna am fost adepta comunicarii amiabile si a respectului reciproc… Imi pare sincer rau ca eu nu ti-am putut intoarce atentia in mod palpabil, vizibil si pe blogul tau, pe care tu mi-ai acordat-o si de care ma simt indatorata fata de tine, dar nu din vina mea sa-ntamplat. Insa eu ti-am citit gandurile .
      Melodia este superba, mie imi place foarte mult, o ascult cat pot de des … mesajele din versurile melodiei eu le mentin sau le vad, strict in stadiul de melodie… si asa se intampla cu toate melodiile.

      Eu iti multumesc mult mult pentru gandurile tale si iti doresc o noapte linistita ! 🙂

      Apreciază

  18. a-z

     /  21 Iulie 2011

    nu ma supar pe tine, nici pe blog ca nu primeste commenturi si de la tine. acum, o perioada voi fi ceva mai prins cu alte activitati ce ma vor distanta apreciabil de net, dar si cand revin (asta cam in vreo 2 weeks asa) voi incerca repejor sa activez un blog si pe wordpress. in alta ordine de idei, somn usor si munci usori si maine, ca apoi iar vine un pic de pauza de activitate!

    te-am pupat, somn usor! 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  21 Iulie 2011

      Asta nu face decat sa ma bucure a-z… 🙂

      Eu iti doresc mult mult succes in activitatile pe care le vei intreprinde– sa ne recitim sanatosi si voiosi indiferent pe ce platforma de blog.

      Iti multumesc mult mult a-z 🙂

      somn usor si vise frumoase … big hugs ! 🙂

      Apreciază

  19. am să mai încerc, mulțumesc 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  22 Iulie 2011

      🙂 … mai incearca Agatha, uite si la mine este aceeasi problema, nu toate melodiile se incarca pe VodPod… ceva se-ntampla, dar habar nu am ce. 😦 🙂

      Apreciază

  20. Ştiu exact ce înseamnă să-ţi fie dor de acasă.Când închizi uşa în urma ta prima dată este frumos,văzând o libertate aparte,care crezi tu,te aştepta de mult.Dar când te reîntorci şi deschizi uşa găseşti ceva mai presus de libertate şi anume dragostea ce pluteşte practic într-o banală casă.

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  24 Iulie 2011

      Buna Roxs si bine ai venit ! 🙂

      Cred eu ca toti, dupa ce ne indeplini dorinta de-a fi independenti, la inceput simtim libertate, nimeni nu ne mai intreba: unde mergem — cu cine mergem — ce facem. Si nimeni nu ne va mai tine predici despre ce si cum trebuie sa facem. Dar dupa un timp tanjim dupa tot ceea ce insemna acasa. Chiar si dupa acele predici care ni le tineau parintii nostri.

      Eu de cate ori ma reintorca acasa, inca de cand pasesc pe podul din fata casei ma acapareaza starea de melancolie si ma invaluie emotii puternice si de fiecare data plang … plang de fericire… fericirea revederii cu cei dragi ai mei.

      Iti multumesc mult Roxs pentru gand 🙂

      O Duminica minunata iti doresc in continuare ! 🙂

      Apreciază

  1. Words….. « androxa
  2. Reaching out…. « androxa
  3. Thats all… « androxa
  4. Dulce transformare « Marin Toma's Blog
  5. Shakespeare actualizat « Gabriela Elena
  6. Xooang choi… « androxa
  7. miercurea fara cuvinte,,12..my tuna carpaccio with sweet and sour dill and lime dressing « androxa
  8. Nu ucide! « Gabriela Elena
  9. Cântă-mi iubirea! « Marin Toma's Blog
  10. Asian touched prawns…. « androxa
  11. Oshibe…. « androxa
  12. My friend the streetcat… « androxa
  13. Vorbe înțelepte « BLOG D'AGATHA
  14. The octopus… « androxa
  15. BLOGPRogress » Blog Archive » Vorbe înțelepte (benzi desenate)
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,083 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
