Gandul de la asfintit

Nu-mi place atunci cand fac greseli.

Nu-mi place sa traiesc in situatii stresante.

Dar greselile si stresul  par sa mearga impreuna cu fiinta umana,  pe drumul vietii. Insa  ambele pot fi   transformate  in experiente din care  pot invata ceva.

Dar niciodata nu voi putea invata din ele, daca voi incerca sa neg sau  sa ignor  astfel de  situatii, oricat de bine le-as manipula.

 Poate mi-ar fi mult bine daca as putea accepta dificultatea si sa vad modul in care pot contribui  prin  actiuni  pozitive,   incat sa diminuez  sau sa indulcesc  aceste situatii.  Sau poate m-ar ajuta  mai  mult,  daca as lasa mandria   deoparte si as vorbi  cu cineva  despre problemele mele  in loc sa insist  sa le rezolv  prin monoterapie.

 Vorbind cu cineva,  probabil  mi se va intari convingerea  unei  descoperiri mai vechi,   ca cele mai bogate experiente invatate, sunt cele pe  care le imparti cu altcineva,  astfel incat ambii  sa  ne putem dezvolta.

Articol următor

34 comentarii

  1. Monoterapia poate ajuta uneori dar de cele mai multe ori simpla impartasire de ganduri …ajuta!
    Minunata imagine.

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  12 Iulie 2011

      Sunt intru totul de acord cu tine tink3rbe11 :).
      Trebuie sa recunosc ca am trecut prin anumite experiente cand monoterapia m-a ajutat sa ies din impas. La fel am trecut prin experiente cand familia m-a ajuta sa le rezolv, dar uite ca mai apar anumite situatii, cand nici nu le poti rezolva prin monoterapie si refuzi sa le impartasesti familiei, poate pentru ai proteja, poate nu vrei sa-i faci partasi la situatia ta mai delicata.

      Iti multumesc mult mult tink3rbe11 pentru gandul tau 🙂

      O noapte linistita iti doresc 🙂

      Apreciază

  2. a-z

     /  12 Iulie 2011

    intotdeauna cel care ia deciziile, dupa adanci analize si consultari cu sinele si posibil si altii (prieteni, familie &amici, inclusiv categoria altii) esti chiar tu! trebuie asumat si respectat asta si de sperat ca va fi better, dar asta nu se poate decat incercand, asa se poate evita, eschiva si chiar invinge teama din noi de a nu fi, sau a nu crede ca suntem suficient de pregatiti pt reusita in situatia de fata si nu numai.

    daca vei considera ca impartasirea te va ajuta, decizia finala o vei fi lund-o doar tu, sunt aici gata sa te ajut; cu toate acestea the power to pass by everything is yours, is in you! i know you can manage the whole situation!

    seara odihnitoare si listen to your heart-roxette sa fie un adjuvant in ce am zis eu! 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  13 Iulie 2011

      Ai dreptate a-z singurii responsbili pentru actiunile si deciziile noastre suntem chiar noi insine si este bine sa ne asumam si esecul si reusita.
      Sunt convinsa ca si de data aceasta am sa-mi gestionez bine situatia si voi iesi cumva din acest impas.

      Iti multumesc mult mult a-z pentru gandul tau; intentia sprijinului tau si pentru melodia superba 🙂

      O seara minunata iti doresc a-z 🙂

      Apreciază

  3. gina g- oooh-uhhh, just a little bit….uhhhh-ooooh little bit more
    modern talking-china in her eyes

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  13 Iulie 2011

      Iti multumesc mult a-z 🙂 … niciuna din melodiile propuse nu le-am mai ascultat pana acum… pentru mine sunt in prima auditie 🙂

      O noapte linistita iti doresc a-z 🙂

      Apreciază

  4. a-z

     /  13 Iulie 2011

    roxette-milk, toast and honey & gareth gates-anyone of us

    seara linistita si odihnitoare.

    :):*

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  13 Iulie 2011

      Iti multumesc mult a-z, Gareth Gates imi place foarte mult si am sa-ti propun si eu o piesa cantata de el, in a carei versuri ma regasesc – seamana izbitor cu un capitol magic din viata mea, pe care nu vreau sa-l inchei, desi… 😦 🙂

      O noapte linistita, racoroasa si odihnitoare iti doresc a-z 🙂

      Apreciază

  5. a-z

     /  13 Iulie 2011

    orice sfarsit e un nou inceput, caci viata continua si nimic nu poate schimba asta, oricat de mult am dori sa nu se schimbe ceva candva.
    gandeste-te pozitiv si incearca sa vezi in orice fel de pierdere sau despartire punctele vulnerabile asa incat sa poti accepta situatia asa cum este, fara sa crezi despre sine ca ai fi fatalista. doar asa se poate merge mai departe, acceptand situatiile si incercand ulterior sa nu mai se ajunga acolo. deci, „ce-i al meu e pus deoparte” poate fi un astfel de pas important.

    wes-alame! be positive, feel great & be happy, that’sall you need!

    :):*

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  13 Iulie 2011

      Foarte corect spui a-z subscriu celor spuse de tine 🙂

      Insa eu gandesc realist si actionez pozitiv … o fi foarte buna si gandirea pozitiva, dar oare facand abuz de ea si trecand realitatea in plan secund in mintea noastra, nu ne mintim noi, pe noi insine ? N-am trai intr-o minciuna care ne face sa simtim euforia si sa ne incarcam de un optimism nemotivat ?

      somn usor si vise frumoase, a-z 🙂

      Apreciază

  6. a-z

     /  13 Iulie 2011

    nu mintim pe nimeni punand hotar intre ce a fost si nu mai are viabilitate! optimismul despre care spun e un entuziasm neutru, rezervat usurel, punand in paranteza doar finalul anterior care a lasat un gust amarui. uiti de el (gust si trecut) pt a incerca sa construiesti un viitor prezentificat cu fiecare clipa de asumare, implicare si toate cele ce nu trebuie sasemene deloc cu finalul pe care ai inceput deja sa-l uiti; trebuie uitat un trecut caci viitorul are rigorile sale, or viata insasi are continuitate, nu fragmente discontinue.

    september-satellites

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  13 Iulie 2011

      Foarte corect nu mintim pe nimeni punand hotar intre ce a fost si nu mai are viabilitate!

      Vezi tu a-z, trecutul uneori nu lasa doar un gust amar, dimpotriva uneori trecutul este atat de pasional si dora o anumita conjunctura nefavorabila, involuntara face ca o poveste frumoasa sa fie distrusa , si atunci este foarte greu sa pui bariera intre trecut si prezent… refuzi pur si simplu sa o dai uitarii, poate doar sa o ratacesti printre ganduri… si mereu mereu sa o readuci in actualitate…
      Din nou sunt de acord cu tine viitorul are rigorile sale, or viata insasi are continuitate, nu fragmente discontinue… e de retinut ! 🙂

      Apreciază

  7. sufletgol

     /  14 Iulie 2011

    capul sus copila…toate trec, spun eu care imi clatesc cu apa rece ochii plansi sa ma potolesc…toate sunt trecatoare de la noi oamenii la sentimente, trairi, bucurii sau necazuri, la fapte…
    o seara minunata si doar cand te vei simti pregatita sa iti impartasesti problemele, abia atunci s-o faci…
    hugs..

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  14 Iulie 2011

      Iti multumesc mult pentru incurajare, pentru sfat si pentru gandul tau draga mea sufletgol–plin de iubire. 🙂

      Intotdeauna cu capul sus voi merge… Viata merge inainte cu bune cu rele si vorba cantecului ” viata are gust, daca inima ta, e tot timpul deschisa ” , a mea este tot timpul deschisa 🙂

      Te imbratisez si eu cu drag si iti doresc o seara minunata, draga mea 🙂

      Apreciază

  8. staind- outside & linkin park-in the end

    seara frumusica no.4 (ca-n mambo no. 4!) si depaseste orice forma de retinere in trecut, chiar de-o fi el rememberabil prin unele aspecte ale sale, fie ele si de neuitat. e greu, dar nu imposibil, doar asa lasand totul care a fost in paranteza (prin care sa nu vrei si nici sa poti vedea!) poti incepe sa cladesti iar si iar si sa incepi sa-ti justifici plusul entuziasmului rezervat, neutru pe masura ce implicarea ta da rezultate si de cealalta parte! succese pe toate planurile, draga Stefy! 🙂 hugs.

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  14 Iulie 2011

      Iti multumesc mult draga mea a-z 🙂 pentru incurajare si sfat ( cand este vorba sa le primesc astea doua, sunt ca un burete care absoarbe tot).
      Nu vreau sa uita foarte multe momente din trecut, dar nici nu am sa le fac obsesii, am sa le pastrez la loc de cinste pentru ca multe din ele m-au format ca om. Sunt temelia viitorului meu.

      staind- outside & linkin park-in the end– nu le-am mai auzit niciodata pana acum si iti multumesc ca mi le-ai facut cunoscute 🙂

      Iti propun si eu o melodie spre ascultare, poate iti va placea… mie imi place foarte mult 🙂

      Te imbratisez si eu draga mea a-z 🙂 mult succes pe toate planurile iti doresc si eu si o noapte linistita 🙂

      Apreciază

  9. faina piesa. iata replica mea: lexter-freedom to love
    enjoy listening si odihna faina ca mintenas se face 4 o’clock in the morning si a face iarasi ochi nu doar ca te-ai obisnuit s-o vezi ca regula, dar vazuta si din alta perspectiva, nu doar de tine, nu e tocmai usurel. somn usor, dupa ascultare! hugs :):*:*

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  14 Iulie 2011

      Ador piesa pe care mi-ai propus-o 🙂 Mi-e si rusine sa-ti spun, dar atat de tare detest eu soneria de la telefon, cand suna la 4 dimineata… dar ea suna, isi face datoria, n-are putina mila de mine. 🙂 iti multumesc mult mult. 🙂

      Somn usor si vise frumoase draga mea a-z 🙂

      Apreciază

  10. kiss the rain- billie myers

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  15 Iulie 2011

      hmmm… iar ai fost cu un pas inaintea mea, a-z 😉 🙂 intentionam sa o postez eu… iti multumesc mult mult de tot 🙂

      o seara minunata iti doresc 🙂

      Apreciază

  11. malina olinescu- mi-e dor de tine 🙂
    o zi a 6-a relaxanta si poate si norii scutura-vor ceva pe sol, dar nu tot odata si cu zgomot! intre timp adapostita bine (in caz ca, doar!) acultand ceva muzici, vizionand un film-2, sau orice altceva infaptuit de tine intr-un amurg linistit sa se intample!

    feel great & be happy! :):*

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  16 Iulie 2011

      ooo, a-z, norii s-au scuturat de greutatea pe care o carau pe umeri, printre artificiile fulgerelor si tunete zguduitoare, cu perle marunte si dese. O ploaie mocaneasca care mi-a patruns pana la piele prin rochita de in, de culoarea caisului inflorit, tocmai cand ma intorceam acasa, luandu-ma prin surprindere ( ca si pe autoritatile noastre cand vine iarna ), fiind nepregatita, fara umbrela… dar imi place sa ma plimb prin ploaie asa ca m-am descultat si mi-am luat sandalutele in maini si cu pasi nesiguri, prin iarba moale, de la marginea drumului am mers vreo doua mile asa pana la masina.
      Sti ?
      M-am simtit copil. Pentru o clipa m-am intors in mintea mea, in copilarie si mi-am aminit de zilele fierbinti de vara cand mergeam la bunica la tara si mergeam cu copii la scaldat fara sa cerem voie.
      Ploaia intotdeauna imi creaza starea de nostalgie, de melancolie.
      Mi-e dor de copilarie 🙂

      Eu muzica ascult foarte foarte mult… ea ma trezeste, ma reinvie, ma ridica, ma inalta, imi da aripi, ma mangaie, ma alinta …. ma elibereaza.

      Iti multumesc mult a-z pentru gandul tau, pentru melodie si pentru urari, pe care ti le-ntorc inmiit 🙂

      O seara minunata iti doresc a-z 🙂

      Apreciază

  12. pe unde sa se fi revarsat atata apa laolalta cu zgomote, chiar pe drumul de revenit spre casa? (adica, in centru, la mine-bv, n-a udat deloc, desi aspectul vremii se schimbase usurel la fata acum vreo 2, 5 ore, cand lumina insorita si caldura dadeau foarte putin inapoi, lasand pe cer semne credibile unei racoriri cu apa venita de undeva din albastrul tavan?)

    pt ca-ti place zici de mica ploaia si cum orice om si-ar fi dorit o binemeritata racorire dupa canicula one entire week, ma bucur de faptul ca ai trait si azi o experienta ce te-a purtat cu gandul in trecut, catre amintiri ce raman nealterabil acolo! si dupa ce facut-ai dus cu tot cu haine, dar fara sandalute si pentru ca te-ai simtit atunci foarte confortabil (mi te si imaginez! 🙂 ), alte propuneri muzicale, dedicatii pentru tine, a ceasuri de seara:
    pt trecerea in nefiinta a compozitorului slagarelor cu care implinita noastra Monica Anghel a recuperat (chiar de coarne!) cerbul pe scena din piata sfatului-Cornel Fugaru- eu zic sa-l amintim aici cu piesele cu pricina: „spune-mi” si „”dau viata mea pt o iubire”.

    mai departe, alta Monica Anghel alaturi de cel cu frumoasa mea (marcel pavel) in slagarul cu care cei doi artisti au reprezentat bine ro la eurovision prin 2002-3-4 (cam pe-acolo): couldn’t we just try? (asa-i zice piesei)

    si pt ca faina fu piesa, fie si-n interpretarea lui ovy (ro venit din norvegia la bv sa incante publicul), iata ultima propunere muzicala pt azi: Pasarea Colibri – Dealul cu dor (in original).

    seara magnifica! :):):)

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  16 Iulie 2011

      Si acum, norii-si scutura roadele, incat si canicula s-a dus la culcare si a lasat loc racorelii sa se manifeste in voia sortii 🙂

      Cred eu ca fiecare din noi traim experiente care ne rascolesc trecutul, numai ca unii poate nu le da importanta 🙂
      Cu certitudine, compozitorul Cornel Fugaru merita sa i se aduca tribut pentru ceea ce a lasat in urma sa. Iar piesele create de el, in interpretarea Monicai Anghel, din punctul meu de vedere avand cea mai buna si mai cristalina voce feminina din Romania, rezulta adevarate capodopere 🙂 ( insa spre rusinea mea nu o prea ascult )
      Sincera sa fiu, eu inca sunt in cautarea muzicii de calitate, muzicii adevarate si cred eu ca muzica anilor 80–90 este muzica adevarata. Mie imi place foarte foarte mult, chiar daca nu am atatea cunostinte despre ea.

      Iti multumesc mult mult a-z pentru tot 🙂

      seara magnifica! iti doresc si eu 🙂

      Apreciază

  1. No words… « androxa
  2. Think about this… « androxa
  3. Miercurea fara cuvinte..11..I now pronounce you… « androxa
  4. Rugă târzie… « Marin Toma's Blog
  5. Walking over religion….. « androxa
  6. The deadly kiss….. « androxa
  7. Despre eihttp://gabryellehelen.wordpress.com/2011/07/14/despre-ei/ « Gabriela Elena
  8. Please Hear What I’m Not Saying…. « androxa
  9. Dansând pentru viaţă! « Gabriela Elena
  10. God’s colors « • Gabriela Elena •
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
