curcubeul

Nimic nu se compara cu aparitia curcubeului pe bolta senina,   simbolul armoniei;

al calmului dupa furtuna;

 al sfarsitul de ploaie;

al victoriei luminii care a risipit norii;

 reveland misterul imens al culorilor dintr-o raza de soare;

fiind si cel mai  frumos si impresionant fenomen din atmosfera –

 Insa,  pentru formarea lui,  este nevoie  atat de ploaie cat si  de soare,  in tandem.

*

Pentru  ca viata noastra sa fie multicolora si incantatoare,  asemeni curcubeului, avem nevoie,  atat de bucurii,   cat si de tristeti…

Tot  in tandem.

Articol anterior
Articol următor

27 comentarii

  1. sixpence none the richer- kiss me
    masterboy-show me colours of the night
    masterboy- feel the fire
    duminica de vara, calda, dar nu torida, colorata si in armonie cu simtamintele proprii! 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iunie 2011

      Din fericire pentru mine, la noi ploua cu galeata. Dar, este superb cantecul picaturilor de ploaie, acompaniati de tunete si fulgere, intr-o armonie deplina.

      Iti multumesc mult a-z pentru gandul tau si melodii, care sicera sa fiu, pentru mine, sunt in prima auditie… 🙂
      O Duminica minunata in continuare iti doresc. 🙂

      Apreciază

  2. atunci billy myers-kiss the rain
    sarah connor-from sarah with love (se aude sunetul ploii pe fundalul cantecului depanand firul povestii melodiei)
    si pe aici posibil sa vina ceva ploaie, deocamdata nu a stropit inca pe azi.
    si astea fiind zise, pe moment ne retragem, toate bune si frumoase, „pazea de zici ca inca ploua”!

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iunie 2011

      Pentru mine ploaia este ca o binecuvantare si in plus ador aceasta simfonie a picaturilor…
      Din nou m-ai surprins placut, cu melodiile pe care mi le-ai propus. Eu de Billy Myers nu am auzit vreodata. Imi place ca ai gusturi, din cele mai rafinate pentru muzica 🙂
      Ador piesa From sarah with – Sarah Connor, care ma sensibilizeaza si-mi rascoleste inima si toate amintirile magnifice pe care le-am trait alaturi de barbatul pe care eu l-am iubit, il iubesc si-l voi iubi mereu – chiar daca destinul a fost atat de crud si mi l-a rapit de langa mine. El va ramane mereu viu, in inima mea. 🙂

      Iti multumesc mult a-z pentru gandurile tale si melodii, iar daca si tu adori ploaia, sa primesti binecuvantarea ei gingasa.

      Apreciază

  3. Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iunie 2011

      Thank you much more Androxa … surprised me with this beautiful song … 🙂

      to me and also sensitized and emotinat:)

      I wish you continued great Sunday 🙂

      Apreciază

  4. Sufletul n-ar avea curcubeul dacă ochii n-ar avea lacrimi….
    duminica placuta 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iunie 2011

      wooow… ce frumos si adevarat spui Rokssana ! 🙂
      Poate de aceea, in sufletul meu, exita un nemuritor curcubeu… 🙂

      Iti multumesc mult mult Rokssana pentru gandul tau 🙂

      O Duminica minunata iti doresc si eu si o noua saptamana plina de bucurii 🙂

      Apreciază

  5. sorry de „barbatul pe care eu l-am iubit, il iubesc si-l voi iubi mereu — chiar daca destinul a fost atat de crud si mi l-a rapit de langa mine. ” nu am vrut ca prin sugestiile facuta spre ascultare sa rascolesc un trecut ce-ti aduce memorii vii dar dureroase, poate- nu aveam de unde sti, asa ca sorry once again! si ca sa uiti de pain, listen:

    swan song- within temptation

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iunie 2011

      Nu-ti face probleme a-z, n-ai pentru ce sa-ti cer scuze. 🙂
      Cred ca marea mea greseala ( insa pe care o fac voit ) e ca ma mai las dusa de val si mai spun cate ceva despre mine si sentimentele mele.
      Insa, sunt extrem de multe lucruri care-mi rascolesc amintirile, dar asta nu ma supara de fel. Chiar imi face placere sa retraiesc in mintea si sufletul meu acele clipe minunate. Nu vreau sa fiu privata de libertatea aceasta, de a-mi rascoli amintirile. Nu vreau menajamente, nu vreau sa ma simt ca-ntr-un glob de sticla.

      Iti multumesc mult mult a-z , pentru gandul tau si pentru superba melodie… chiar nu o stiam 🙂

      Apreciază

  6. the cranberries- salvation; bell, book & candle-rescue me + charlotte nilsson – take me to your heaven!

    te las cu bine pe-nserat si-ti mai zic toate bune si de maine incepand alta saptamana plina de activitati! 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iunie 2011

      Iti multumesc mult mult a-z , pentru gandurile tale, pentru melodii si nu in ultimul rand pentru urari, pe care si eu ti le intorc inmiit 🙂

      O seara magica iti doresc, o noapte linistita si o noua saptamana plina de bucurii. 🙂

      Apreciază

  7. a(d)z(i) mai zice: one night si breathless- the corrs si billy joel- river of dream.

    noapte buna,
    semnat: a(d)z(i)

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  19 Iunie 2011

      a(d)z(i) – zice foarte frumos ce zice 🙂

      Iti multumesc mult a-z… imi plac ambele foarte mult 🙂

      Noapte buna, somn usor si vise frumoase… 🙂

      Apreciază

  8. Mi-ai amintit de actriţa şi cântăreaţa Judy Garland(June 10, 1922 – June 22, 1969)- Somewhere Over The Rainbow.
    Dar pentru că tot a venit vacanţa te las cu nişte copii drăgălaşi cântând o melodie foarte cunoscută la ei: The World is a Rainbow.

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  20 Iunie 2011

      Buna, cammely si bine ai venit 🙂
      Imi cer scuze ca raspund cu intarziere, dar abia acum am ajuns aici. 🙂

      Are o voce superba Judy Garland, si gratie lui Androxa, am ascultat-o si eu si m-am bucurat foarte mult ca mi-a facut-o cunoscuta, spre rusinea mea, eu nu am atatea cunostinte despre muzica si melodii, insa iti marturisesc sincer ca sunt in cautarea muzicii adevarate. 🙂

      Iti multumesc mult mult pentru vizita, pentru gandul tau si pentru clipul muzical. Eu ador copii ! Iar cei din clip sunt minunati si-mi incanta sufletul. 🙂

      O seara minunata iti doresc Cammely. 🙂

      Apreciază

  9. vacitim

     /  20 Iunie 2011

    si uite cum ziua mea se incheie cu un zambet in forma de curcubeu..ce imagini superbe 🙂

    O seara minunata, Stefania! 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  20 Iunie 2011

      Asta nu face decat sa ma bucure foarte mult. E minunat sa-ti inchei ziua zambind. 🙂

      Ma bucur mult ca-ti plac imaginile. 🙂

      Iti multumesc mult Marin… o seara minunata iti doresc si eu ! 🙂

      Apreciază

  10. queen- the show must go on (pt mesajul piesei iar nu pt videoclip!)
    ace of base-the sign + all that she wants

    enjoy listening and keep good mood! (ce de „oo”-uri!, nu?)!

    🙂 a(di)z

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  20 Iunie 2011

      ooo, da ! eu, tu, si toti ceilalti trebuie sa gasim vointa de a continua!

      Iti multumesc mult a(di)z pentru gandul tau si melodiile superbe, toate imi plac foarte mult si nu in ultimul rand pentru inteleptul sfat ! 🙂

      Sa lasam buna dispozitie sa rodeasca 🙂

      O noapte linistita iti doresc a(di)z ! 🙂

      Apreciază

  1. Ce poţi dărui? « Gabriela Elena
  2. Femeia cu barbă…femeia bărbat??? « Marin Toma's Blog
  3. The passion of your kiss… « androxa
  4. The Sea and the Hills… « androxa
  5. What’s New Pussycat … « androxa
  6. Words are living things..and grow… « androxa
  7. Miercurea fara cuvinte..8..Me and Sanziana Buruiana in the kitchen on Romanian TV. « androxa
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 386,994 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
