Buna dimineata!

Ma grabesc sa va impartasesc o veste buna: o noua dimineata a venit!

Buna dimineata!

Ce frumosi sunt zorii zilei, cand ma trezesc, din somnul pufos care mi-a spalat toate grijile de ieri si mi-a descretit fruntea  si mi-a netezit chipul, iar acum pot  respira in pace,   increderea  ca va fi mai bine.

O, ce frumos e  sa ma  trezesc  in calmul somnoros de dimineata,  cand   caldura si lumina ma invaluie  si ma  patrunde pana-n suflet,  fara sa-mi  ceara vreo  rasplata.

Astazi mi-am propus sa fiu foarte fericita,  indiferent ce se va intampla.

O zi buna tuturor !

Articol anterior

14 comentarii

  1. Bună, Ștefania! Nu uita de nelipsita cafea de dimineața..O zi bună începe cu o cafea bună! ;)) E o zi frumoasă de duminică, iar eu îți doresc să culegi toate culorile de la acest sfârșit inefabil de primăvară și să ți le strecori în suflet.

    Din acest videoclip să ți se întâmple doar lucrurile frumoase!

    Să ai parte de o zi colorată!

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  29 Mai 2011

      Buna Mirela 🙂

      O Duminica minunata iti doresc si eu iar mireasma florilor si explozia lor de culori sa-ti incante sufletul 🙂

      Imi place foarte mult melodia care mi-ai dedicat-o … Iti multumesc mult mult …

      Sa ai parte numai de zambete sincere si de iubire adevarata 🙂

      Apreciază

  2. optimism,bucurie…atmosfera placuta aici in casuta ta 🙂
    dupa amiaza frumoasa sa ai 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  29 Mai 2011

      Iti multumesc mult mult Rokssana pentru apreciere 🙂

      Te imbratisez cu drag 🙂

      O Duminica minunata in continuare iti doresc 🙂

      Apreciază

  3. a-z

     /  29 Mai 2011

    ace of base- what a beautiful morning
    jon bon jovi- have a nice day
    🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  29 Mai 2011

      Iti multumesc mult mult a-z ! 🙂
      Am ascultat ambele melodii pe care mi le-ai recomandat… mi-au placut 🙂

      O seara minunata iti doresc si numai de zile frumoase sa ai parte ! 🙂

      Uite iti propun sa asculti doua melodii pe care le-am ascultat putin inainte de a le asculta pe cele propuse de tine… sper sa-ti placa 🙂

      Apreciază

      • a-z

         /  31 Mai 2011

        nihenhao.blogspot.com this is me!
        aici gasesti (si) de ascultat muzici, vezi si de-ti place cate ceva…
        despre piesele propusede tine mie spre ascultare: sunt faine si uite despre prima dintre ele pot sa-ti zic doar ca e un mix ce foloseste o piesa deja compusa si difuzata pe radiouri inca pe vremea impuscatului si cu placuta uimire observ acum ca performerul hispanic de la platane Sash a folosit-o si el!
        Cat despre a doua piesa e una dintre cele mai difuzate piese pe radiouri undeva la mijlocul anilor ’90, nu doar in Europa!
        Iti multumesc si eu pentru gandurile tale de bine si sper a ne mai auzi in aceleasi bune acorduri ca pana acum!

        Apreciază

        • poorbuthonest

           /  31 Mai 2011

          Iti multumesc mult pentru recomandare, am sa te vizitez 🙂

          Si iti multumesc si pentru informatiile despre melodii, eu chiar nu stiam aceste lucruri. Eu sunt inca in cautarea muzicii foarte bune, in cautarea melodiilor care au devenit hit-uri. Spre rusinea mea inca sunt novice, cam in toate… dar cu timpul am sa invat. 🙂

          Eu nu am de gand sa ma schimb, si eu sper sa purtam discutii la fel de frumoase si amiabile ca si pana acum.

          O noapte linistita iti doresc a-z 🙂

          Apreciază

  4. vacitim

     /  30 Mai 2011

    Neațaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…cu multe ore mai tâziu :))))

    Așa sunt istorcii, mai intârziați 😛

    Eu sunt sigur că de atunci până acum ai fost doar fericită:) și îți doresc să rămâi mereu așa 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  30 Mai 2011

      Buna Marin 🙂

      Imi cer scuze ca iti raspund mai tarziu… se pare ca nu doar istoricii sunt ” intârziați ” ( glumesc desigur) 🙂 din pacate apar unele urgente care necesita prioritate… iar cand iti asumi mai multe responsabilitati trebuie sa le si onorezi.

      Iti multumesc mult mult Marin pentru urare… da, sunt un om fericit, facand abstactie de unele picanterii care imi pateaza viata cu nuante cenusii. 🙂

      O noapte linistita iti doresc si fericirea sa-ti fie temelia vietii 🙂

      Apreciază

  1. De ce iubim femeile « Rokssana's Blog
  2. O pată de culoare pe pânza vieţii « Gabriela Elena
  3. o scurta-ngaduinta « Rokssana's Blog
  4. Micul ecologist « BLOG D'AGATHA
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,987 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
