oricui i se poate intampla

Nu stiu daca este bine…

acum eu sunt in aceasta situatie  care intr-adevar ma deranjeaza.

Nu stiu ce se va intampla. Nu stiu ce va fii in viitor.

Nu stiu ce tu, ai putea crede. Trebuia sa ma prefac ca nu-mi pasa?  Trebuia sa ma prefac ca nu existi? Eu cred ca nu.  Imi pasa. Imi pasa daca iti e bine sau iti este rau. Vreau sa fiu mereu in preajma ta.  Sa  te ajut cand dai de greu sau sa ma bucur  impreuna cu tine  atunci cand ti-e bine.  De ce-mi ceri sa fiu indiferenta?  Cand eu nu vreau sa fiu, nu pot sa fiu.

Simt ca totul pare frumos,  inima mea  imi spune ca eu sunt fericita,  iar mintea mea spune cu totul diferit. Este acesta un  lucru bun cu adevarat?

M-am certat din nou. Imi pare rau ca am ajuns la aceasta situatie intr-o zi mare si frumoasa.

Lucrurile nu merg asa cum eu as vrea, desi am incercat sa  fac sa iasa totul bine.  Nu poti forta pe cineva sa-ti vorbeasca  si nici atat sa te iubeasca sau sa simta ceva pentru tine.

Nimic nu va schimba starea mea de spirit de astazi. Am petrecut noaptea incercand sa uit toate lucrurile rele ce s-au intamplat in viata mea. M-am certat si m-am suparat pe mine.  Am plans si am ras de mine in miez de noapte cu o mare  speranta ca astazi,  este  o noua zi pentru mine…

Asa sa fie!

Articol anterior
Articol următor

19 comentarii

  1. Ștefania, viața asta e atât de dură cu noi încât nimeni nu-i poate arăta hotarul suferinței. Nu trebuie să-ți pierzi credința în speranță cu toate că sufletul tău suferă și rătăcește prin trecut. E o zi cu care nu te întâlnești foarte des…așa că îți trimit o îmbrățișare caldă care să-ți aline toată suferința și nu uita.. viața merge înainte chiar dacă sufletul tău acum plânge. Soarele întotdeauna va răsări și pe strada celor care n-au simțit niciodată fericirea cu adevărat.
    Ai grijă de gândurile tale!

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  24 Aprilie 2011

      Asa e Mirela, uneori viata e mult prea dura cu unii. Chiar daca mai trec prin momente de cumpana sau ajung intr-un moment in care trebuie sa fac o alegere, nu am sa-mi pierd speranta, nici credinta, pentru ca intotdeauna dupa ploaie apare soarele.

      Da, ai dreptate, e o zi cu care nu ma mai intalnesc, asa ca am sa o traiesc din plin si am sa ma bucur de frumusetea acestei zile.
      Uneori mi se-ntampla sa-mi de-a tarcoale si gandurile triste, dar promit sa nu le las sa ma domine sau sa-si gaseasca culcusul in mintea si inima mea.

      Iti multumesc mult mult Mirela si eu te imbratisez cu mare drag. 🙂

      Apreciază

  2. Paste fericit alaturi de cei dragi ! 😀

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  24 Aprilie 2011

      Paste Fericit, iti doresc si eu, Sienna, alaturi de cei pe care-i iubesti tu cel mai mult 🙂

      Apreciază

    • dana

       /  7 Octombrie 2011

      mereu imi zic si eu ca de maine gata uit tot o iau de la 0 dar oare asta vrea si el il caut de 2 ani prin locuri ce nu as dorii nici la dusmani cu un copil singura de ,gatul, meu si toata viata a fost dedicatie pt cel ce acum spune cu atata usurinta nu te mai iubesc de parca totul e asa de simplu de parca zece ani se sterg cu buretele de parca tot ce am tras azi s/a uitat tot si durerea mea si tristetea si faptul ca m/a crescut m/a luat de mica m/a facut dupa tiparul lui si faptul ca/l astept de 2 ani totul parca ar fi egal cu 0 si il iubesc asta nu ma lasa sa vad totul asa simplu ca si el

      Apreciază

      • Stefania

         /  7 Octombrie 2011

        Bine ai venit Dana ! 🙂

        Cred eu ca nu putem s-o luam de la zero, pentru ca povestea de iubire nu s-a incheiat si in sufletul nostru. Ea de acolo a izvorat si inca mai exista iubire pentru el, nu a secat iubirea pe care i-o purtam. Doar in momentul in care seaca izvorul iubirii din sufletul nostru atunci nu vom mai simti nimic pentru el sau in situatia barbatului ea.

        Imi pare sincer rau, Dana, ca tu treci printr-o poveste de iubire dureroasa si sfasietoare care este legata si de nasterea unui copil, rodul iubirii voastre… iar eu numai ce ma gandesc la cat de greu iti este, dar nu pot simti durerea separarii voastre cu aceeasi intensitate cu care o simti tu, pentru ca la tine este o situatie foarte delicata unde ti-ai asumat cresterea si educarea unui copil si te felicit din toata inima ca ti-ai asumat aceasta responsabilitate. Dai dovada de un act de curaj indeplinindu-ti datoria morala si nu ti se pare o povara cresterea si educarea copilului tau, care are atata nevoie de iubire si de tine in mod special.

        Nu… nu e simplu draga mea, sa stergi cu buretele niste ani petrecuti impreuna, iar comportamentul lui de acum, imi pare inuman. Nu stiu, ti-as cere sa-l uiti, dar cunoscandu-ma atat de bine pe mine, stiu ca nu ai sa-l poti uita si cu cat trece timpul, rana se adanceste si doare si mai tare.

        Poate ca aici ai gresit si tu ca te-ai lasat modelata de el, poate ca acum iti era mult mai usor pastrandu-ti personalitatea si caracterul tau. Banuiesc, ca el, a incercat sa te modeleze dupa poftele lui – nu i-a iesit dupa modelul proiectat de el in mintea lui si a renuntat, fara sa se uita in urma ce tristete si durere lasa.

        Poate ca totusi ar fi bine sa nu-l mai cauti, sa nu-l mai astepti si sa incerci sa-ti refaci viata.

        Eu iti doresc sa-ti gasesti linistea si Dumnezeu sa va binecuvanteze si pe tine si pe copilasul tau cu intelepciune si multa iubire. Aveti grija de voi, fa tot ce-ti sta in putinta sa nu simta copilul tau nefericirea ta.

        O noapte linistita iti doresc Dana ! 🙂

        Apreciază

  3. …și chiar se întâmplă…
    ești un om minunat…eu asta văd.
    uite, am luat din sfaturile tale de aici:„ Cand ai avut un esec, felicita-te pentru incercare. Apoi, ridica-te si mai incearca odata!”
    înțeleg starea…în felul meu, evident. ai avantajul de a nu te simți vinovată de minic, de a fi împăcată cu actele tale.
    Un gând bun către tine.
    și sărbători fericite în continuare
    :-*

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  24 Aprilie 2011

      Iti multumesc mult Agatha pentru apreciere.

      Mai fac si eu din cand in cand cate o nazbatie ( nu grava) din punctul meu de vedere una chiar decenta si de bun simt, pentru care, cand realizez ca de fapt am gresit, pentru ca cineva o vede asa, ma cert privindu-ma in oglinda…

      Hai sa-ti marturisesc ce magarie am facut. Am un amic, Robert, la care eu tin foarte mult, dar pentru ca eu nu am acceptat ca intre noi sa fie mai mult decat o relatie de amicitie, pentru ca iubesc pe altcineva, el s-a suparat si refuza pur si simplu sa-mi vorbeasca. Mie nu-mi place ranchiuna. Nu-mi place sa supar pe nimeni si sufar foarte mult daca supar involuntar pe cineva si sufar cand stiu ca cineva este suparat pe mine.
      Eu, asa cum e firesc si frumos, in prag de sarbatori, i-am facut urarile adecvate sarbatorii, iar el, pur si simplu, m-a ignorat si mi-a intors spatele. Eu vreau sa-i fiu aproape, dar numai ca amica, iar el nu vrea, pur si simplu. Poate trebuia sa nu-i spun nimic. Dar am simtit sa o fac. Pentru asta m-am certat pe mine ca nu sunt si eu mai rece, mai dura, mai indiferenta. 🙂
      Nu-mi place sa-l stiu suparat.

      Te imbratisez cu mare drag Agatha si eu iti doresc sarbatori fericite in continuare, la fel si micutului tau print, caruia ii trimit mii de pupici. 🙂

      Apreciază

  4. draga mea… am un zâmbet laaaaaarg. ești așa cum te-am citit până acum. Bunătate și inocență, aș spune dacă m-ar întreba cineva.
    Unii greșim cu mult mai mult. Și ne certăm, fără să avem ocazia să ne reparăm greșelile. Deși vrem enorm.
    Gând bun ție și să ai sărbători fericite în continuare.
    🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  24 Aprilie 2011

      Iti multumesc mult Agatha. 🙂

      Eu am incercat sa-mi repar greseala, dar Robert nu vrea sa-nteleaga. El stie una si buna. Ori tot, ori nimic. El refuza categoric calea de mijloc, vrea doar extremele. Nici nu stiu daca realizeaza cat de mult sufar eu pentru aceasta situatie.

      O imbratisare calda iti trimit Agatha. 🙂

      Apreciază

  5. nu cred că e neapărat o greșeală. dar el…e altfel. așa cum ai zis: totul sau nimic. O vreme e bine să-l lași să „digere” toată situația. E posibil ca la un moment dat să înțeleagă și să vrea să vorbiți. Cum e la fel de posibil să nu treacă peste acest orgoliu și lucrurile să rămână așa, oricât de neplăcut e pentru tine. În cazul meu, nu i-a trecut niciodată. Deși sunt mai bine de 6 ani de atunci. Dar nici nu am repetat „greșeala” 🙂
    te îmbrățișez și eu.

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  24 Aprilie 2011

      Asa e Agatha, el e foarte orgolios. Spun ca e o greseala a mea, pentru ca stiam ca refuza sa-mi vorbeasca, pentru ca mi-a spus-o direct asa: Nu-mi plac femeile care ma refuza. Pentru mine nu mai existi! Dar eu am crezut ca a spus-o intr-un moment de nervozitate si ca a revenit asupra afirmatiei si ca intelege ca suntem oameni si nu putem da asa cu piciorul unei relatii de amicitie care in timp poate fi una foarte frumoasa si utila pentru amandoi. De lasat timp, i-am lasat, cred eu suficient de mult. Dar nu m-am gandit ca el este atat de ambitios si ca nu vrea sa renunte deloc la acel orgoliu absurd.
      Pentru mine aceasta situatie este foarte deranjanta, dar o accept ca pe un esec si viata merge inainte. Eu am sa incerc sa-i mai vorbesc, pentru ca asa sunt eu, nu pot fii indiferenta, cu riscul de a gresi din nou, pentru o cauza nobila as spune eu, dar nu am sa fac acest lucru la infinit. 🙂
      Imi pare rau ca si tu ai trecut printr-o situatie similara. 😦
      Eu nu am crezut ca pot exista oameni care sa tina o suparare ani de zile. Mamica mea ne-a invatat asa: sa nu lasi sa apuna soarele, sa te impaci cu cel pe care l-ai supart sau te-a suparat, iar mie mi-a intrat asta in sange. Chiar daca nu sunt eu vinovata in anumite situatii, imi cer eu iertare si iert, pentru ca sa pot sa-mi spun rugaciunile cu sufletul curat si in deosebi rugaciunea Tatal nostru inainte de culcare.
      Sa nu-ti inchipui ca sunt eu indoctrinata de credinta. Nu nu, in nici un caz, dar am totusi principiile mele de viata.

      Iti multumesc mult Agatha. O noapte linistita iti doresc ! 🙂

      Apreciază

  6. Hei, zambeste! Sigur ca i se poate intampla oricui si oricand, dar asta trebuie sa te faca mai puternica. Uite, citind ce ai scris, mi-am amintit de melodia asta a lui Andries…

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  25 Aprilie 2011

      Iti multumesc mult Shayna, pentru incurajare si pentru melodie care se potriveste de minune. 🙂

      O seara minunata iti doresc ! 🙂

      Apreciază

  7. sper că e o zi mai frumoasă azi 🙂

    Apreciază

    • poorbuthonest

       /  25 Aprilie 2011

      Da, Agatha. Astazi am avut o zi frumoasa. Inca de dimineata am plecat la mamica care locuieste impreuna cu sora mea. Toata ziua am stat pe terasa, am ras, am glumit, am luat si pranzul pe terasa, intre flori, si-n gradina si m-am simtit extraordinar de bine. M-au asteptat cu o multime de bunatati. Mamica nu stia ce sa-mi dea, imi aducea de toate.
      M-am incarcat pozitiv plimbandu-ma pe iarba verde si admirand pomii infloriti din livada noastra. Am ascultat ciripitul pasarelelor, parca niciodata nu au cantat atat frumos ca si astazi. Mamica chiar a glumit si a spus uite si pasarelele parca iti canta doar tie de bucuroase ca ai venit acasa desi merg destul de des. Dar sti cum sunt mamele, ar vrea sa stai mereu acasa. Insa nu se poate acest lucru.
      Au inflorit deja ciresii… abea astept sa se faca ciresele sa mananc.
      E o splendoare acasa.

      Iti multumesc mult Agatha si iti doresc o seara minunata ! 🙂

      Apreciază

  1. The Butterfly Dance….. « androxa
  2. Te astept… intra… « Rokssana's Blog
  3. Adio Doamnă…. « androxa
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
